Primăria Timișoara a pornit, la jumătatea lunii aprilie, concursul pentru postul de șef birou din cadrul Biroului Asistare Primar. S-au cerut studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, dar nu într-un domeniu anume, precum și perfecționări, specializări, mai exact un master într-unul dintre domeniile: administrație publică, management sau în specialitatea studiilor ori cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153, alin (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare; perfecționare în administrația publică.
Alte condiții pentru cel care va face, practic, ce a făcut Sanda Greblă în Primăria Timișoara pe vremea fostului edil Nicolae Robu, sunt să știe limba engleză la un nivel avansat și limba germană la un nivel mediu, să știe să lucreze în Microsoft Office la nivel mediu, în Google Workspace tot la nivel mediu, dar și să știe să folosească „instrumente informatice de management al proiectelor” – nivel mediu.
S-a cerut perfecționare în administrația publică
Noua administrație caută un om cu experiență de minimum șapte ani în specialitatea studiilor, cel puțin cinci ani în managementul echipelor și cel puțin trei ani în managementul proiectelor. N-a găsit prea mulți, pentru că la concurs s-au înscris trei persoane: Alina Poenar, candidatul 400010 și candidatul 400011. Poenar nu a avut perfecționare în administrația publică și cinci ani experiență în managementul echipelor, iar candidatul 400011 nu avea studiile necesare.
A rămas un singur candidat, cel cu numărul 400010, care a invocat GDPR pentru a nu-i fi afișat numele și care a fost admis la proba dosarelor. Ceilalți au putut depune contestații în 24 de ore de la afișarea rezultatelor, care s-a făcut joi, 29 aprilie, la ora 15.
Vă reamintim, șeful de birou de la cabinetul primarului Fritz va avea o sumedenie de atribuții. Printre altele, va coordona activitatea cabinetului primarului, va planifica și va desfășura agenda primarului, va urmări proiectele strategice ale primarului și se va asigura că sunt implementate conform graficelor agreate de primar, va reprezenta primăria în relația cu cetățeanul, administrația centrală și locală, alte instituții și organizații, în baza mandatului conferit de primar.
De asemenea, va trebui să asigure și colaborarea dintre compartimentele primăriei, cât și dintre acestea și alte autorități și instituții, regii autonome, societăți culturale etc., va urmări soluționarea și prezentarea documentelor la termen de către compartimentele din structura organizatorică a PMT, precum și armonizarea programelor intercompartimentale. Va trebui să își asume și rolul de manager de proiect pe proiectele strategice indicate de primar.
Alte detalii găsiți AICI!
editor Dan Oancia.
Pe aceeași temă:
Concurs pentru postul de șef al Biroului Asistare Primar, omul care îi va planifica agenda lui Fritz
Trimite articolul
XFuncții funcții……stiri că face ceva aveți?….sau doar stiri cu fritz a mai numit pe cineva……genul ala stiri….fritz a reparat stradă cutare, fritz a terminat lucrările la parcul cutare, ??????,,,,,,
Probabil nu o sa ii aflam numele nici cand se va angaja!
Va ramane cu numele ” numărul 400010″
-
Ca la Auschwitz…
Bine, bine si atunci city managerul ce mai face, daca asra e mana dreapta a primarului, alalalt ce mai face…..o droaie de angajați cu sarcini de cacat fara nici un efect….Fritz ai dublat aparatul dupa preluarea de la Robu. Esti de Oha, pregătește-te sa zbori dupa terminarea primului mandat.
-
Ar trebui să zboare cit mai repede incompetentul pensat.
Oare nu exista candidatul 800010 care a castigat concursul pentru primarul Timisoarei in locul nulitati actuale?
pariu ca o sa aflam ca e un userist care n-a prins alte functii si care merita si el un premiu mic pe langa coada sefului.
-
Urlă ciuda în tine că e altul mai mare…. Și care n-a prins funcții 🤣.
O fi grebla? Din câte știu pe robu îl satisfăcea bine, nu avea pretenții mari ca era bătrân 😉
Eu am o altă dilemă: nimeni, dar chiar NIMENI din cadrul PMT nu știe că GDPR NU interzice publicarea numelui și prenumelui persoanelor înscrise, ci doar a datelor concrete: adresă, CNP, serie și Nr. Ci…