Potrivit oficialilor Aeroportului Timişoara, din 21 iunie, odată cu renunţarea la operarea de tip hub&spoke, Carpatair va opera de la Timişoara cinci curse directe: spre Roma, Milano, Veneția, Stuttgart, Cernăuți. Aceste zboruri vor fi operate cu o frecvenţă de trei zile pe săptămână. Până atunci, compania va continua operarea zborurilor directe către două dintre destinaţiile interne: Bacău şi Craiova.
“Dacă în trecut zborurile Carpatair erau operate de pe aeroporturile din ţară – Oradea, Cluj, Suceava, Sibiu, Bucureşti, Constanţa, Iaşi, Târgu-Mureş, Satu-Mare, Craiova, Bacău -, cu transfer prin Timişoara, din această lună, compania va opera doar de la aeroporturile din: Timişoara – spre cinci destinaţii, Bacău – spre două destinaţii, Craiova – spre o destinaţie. De remarcat este faptul că activitatea companiei nu va acoperi zone importante din ţară: Bucureşti, Cluj, Iaşi, Sibiu, Constanţa, Oradea ş.a. Administraţia Aeroportului Internaţional Timişoara apreciază pozitiv decizia companiei Carpatair de a-şi optimiza strategia comercială şi că Aeroportul Timişoara a rămas cel mai important punct de operare al companiei, în perioada imediat următoare unei restructurări semnificative atât a personalului cât şi a flotei Carpatair”, se arată într-un comunicat de presă transmis de conducerea Aeroportului Internaţional Timişoara.
Carpatair a făcut public, săptămâna trecută, faptul că va renunta la hub-ul de la Timisoara în favoarea zborurilor directe. Acest lucru va duce la o scădere semnificativă a zborurilor operate de pe aeroportul timişorean, unde Carpatair deţinea aproximativ 40 la sută din fluxul de pasageri, în 2012.
Conflictul dintre Carpatair şi Aeroportul Internaţional Timişoara a început în urmă cu mai mulţi ani, când oficialii companiei moldovene au acuzat conducerea instituţiei că au acordat ajutor de stat companiei rivale WizzAir. Conflictul între cele trei entităţi a ajuns în justiţie şi încă nu a fost tranşat definitiv.
Citiți principiile noastre de moderare aici!