Noul serviciu va deservi aproape 3.200 locuitori şi va funcţiona în sediul Primăriei Dudeştii Noi, după următorul program: luni, marţi, miercuri şi vineri între orele 8:30 – 13:00; joi, între orele 8:30 – 18:30.
Într-o primă etapă, la Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Dudeştii Noi se vor elibera acte de identitate, acte de identitate provizorii sau vize de flotant, urmând ca, în timp, să fie preluate date pentru eliberarea paşapoartelor sau a permiselor de conducere. Pentru persoanele care nu se pot deplasa, actele vor fi întocmite la domiciliul acestora, de către angajaţii noului serviciu.
„Tinerilor, probabil, le este mai uşor să se deplaseze la Timişoara, însă şi ei pierd timpul. Este mai greu însă cu bătrânii şi cu bolnavii care sunt puşi pe drumuri, astfel că acest nou serviciu vine în sprijinul lor”, a declarat primarul comunei Dudeştii Noi, Alin Nica.
Citiți principiile noastre de moderare aici!