Manifestarea, organizată de Camera de Comerţ Timiş împreună cu gazdele de la mall, reuneşte 20 de expozanţi. Din păcate, gama produselor destinate şcolarilor este destul de redusă. Totuşi, nu lipsesc caietele, cu preţuri care pornesc de la mai puţin de un leu bucata. Suma ce trebuie plătită de părintele supus dorinţelor picilor creşte proporţional cu imaginea imprimată pe caietul respectiv. Cu cât personajul de desene animate de pe copertă este mai în vogă, cu atât mai scump e caietul. Cam la fel e şi la ghiozdane, diferenţa fiind că aici discutăm de unul sau două zerouri puse pe eticheta de preţ, în plus faţă de caiet. „Vedeta” e Hannah Montana – imaginea ei vinde ghiozdanul la modă cu peste 100 de lei bucata. La penare se pleacă de la 20 de lei bucata şi se ajunge şi la 70 – 90 de lei. Desigur, cu pixurile incluse.
De asemenea, cine stă bine de tot cu banii din portofel şi a avut bucuria de a deveni de curând părinte poate alege dintr-o gamă extrem de largă de cărucioare. Un adevărat „Ferarri al cărucioarelor” costă nu mai puţin de 1800 de lei bucata! Deşi „caroseria” e la fel, „Loganul cărucioarelor” e doar 300 de lei. E la reducere! Nici jucăriile nu lipsesc, deşi preţurile sunt cam piperate.
Destul de bine reprezentate sunt ofertele de servicii, mai precis de grădiniţe. Cine vrea la privat va scoate din buzunar câteva sute de lei lunar. Serviciile oferite sunt pe măsură, ne asigură proprietarii afacerii.
Nici programul conex târgului nu este subţire. În cele trei zile ale evenimentului vor avea loc demonstraţii de dans, iar cei mici se pot alege cu nişte caricaturi purtând marca Radu Cleţiu. Momentul de maxim interes pentru cei mai mici vizitatori va avea loc sâmbătă, 10 septembrie, de la ora 17, când organizatorii au pregătit reprezentaţii de teatru de păpuşi, sesiuni de distracţie în limba engleză şi dansuri de societate.
Citiți principiile noastre de moderare aici!