La două săptămâni de la solicitarea unor informaţii asupra situaţiei lucrărilor de reparaţii demarate la finalul lui mai pe cei puţin peste 30 de kilometri din autostrada Arad – Timişoara, instituţia care ar trebui să se ocupe de respectivul drum ne-a informat că finalizarea acestor intervenţii ar trebui să aibă loc odată cu atingerea termenului la care (în sfârşit) investiţia ar trebui oficial predată de constructor către beneficiar. Deşi se circulă de o bună perioadă pe această bucată de autostradă lucrarea nu a fost nici acum predată de către constructor către Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România.
„Precizăm că perioada în care se vor executa lucrări de reparaţii este până la recepţia la terminarea lucrărilor (sic)”, se spune în răspunsul oficial primit de la Direcţia de Drumuri şi Poduri Timişoara. Teoretic această dată ar trebui să fie 30 iunie. „Termenul limită pentru finalizarea lucrărilor şi semnarea Procesului-Verbal la Terminarea Lucrărilor este 30 iunie 2013”. Practic… mai rămâne de văzut dacă într-adevăr este aşa, ca dovadă că nici nu a fost stabilită o dată clară pentru terminarea lucrărilor de reasfaltare
Cât despre tipul intervenţiilor efectuate, acestea sunt complexe şi includ atât ceea ce nu s-a făcut încă pe autostradă, dar mai ales refacerea a ceea ce s-a realizat deja şi ar fi fost de proastă calitate. „Lucrările executate în această perioadă sunt de două tipuri: lucrări rămase nefinalizate şi lucrări de remediere a defecţiunilor apărute. Perioada de garanţie este de doi ani de la recepţia la terminarea lucrărilor. Restricţiile de circulaţie impuse sunt: limitarea vitezei de circulaţie, lucrări pe banda de urgenţă, lucrări pe zona mediană, lucrări pe banda marginală, lucrări pe banda alăturată zonei mediane”, se mai spune în răspunsul primit de la Direcţia de Drumuri.
Citiți principiile noastre de moderare aici!