Amplasat în centrul Timişoarei, pe bulevardul Revoluției, Hotel Continental vă stă la dispoziţie cu o sală de nunţi, botezuri, banchete şi evenimente corporate complet renovată, cu o capacitate de până la 300 de locuri.
Dacă nu aveți foarte mulți invitați, există și posibilitatea organizării unor evenimente mai restrânse, pentru că hotelul dispune de săli de diferite capacități, de la 80 până la 300 de persoane.
Puteţi beneficia de flexibilitate maximă în alegerea meniului – şi este posibil totul, de la meniuri simple, tradiţionale, până la meniuri rafinate – cazări gratuite în funcţie de numărul de invitaţi şi reduceri dacă doriţi camere în plus, parcare liberă indiferent de numărul de maşini, posibilitatea de decorare a sălii, servicii all-inclusive.
La Hotel Continental aveţi masa de fructe inclusă şi opţional fântâni de ciocolată şi sculpturi în fructe şi/ sau gheață, tot opțional, puteți beneficia de o instalație de jocuri de lumini pentru a crea o atmosferă perfectă atunci când va fi petrecerea în toi. Prețurile încep de la 150 de lei per meniu.
La Hotel Continental puteți beneficia de consiliere în tot ceea ce ține de organizarea evenimentului dumneavoastră – în privința unui DJ sau a unei formații, a tortului și a prăjiturilor, a aranjamentelor pentru sală si florale, a serviciilor foto-video, a imaginii in salonul propriu de infrumusetare -Continental Beauty- și… orice ați mai avea pe listă. Într-un cuvânt, Hotel Continental vă stă la dispoziție cu o echipă de profesioniști și servicii complete.
Pentru informații suplimentare, puteți suna la numărul de telefon 0728.886.778 – Adrian Stoia, director restaurant Hotel Continental, sau puteți trimite un e-mail pe adresa restaurant@hotelcontinental.ro.
Petrecere plăcută și nu uitați că sălile bune se rezervă din timp!
Citiți principiile noastre de moderare aici!