Parte din centura mică a Timișoarei, drumul care va duce de la Șag la Sânmihaiu Român va reduce traficul din zona de sud a orașului.
Noul drum va începe din extravilanul localității Șag (DJ 593) și va continua până la intersecția cu DJ 591A în Sânmihaiu Român, lungimea totală fiind de 6,53 kilometri.
Consiliul Județean Timiș, administratorul drumului, a predat constructorului amplasamentul în data de 8 martie anul curent. Drumul de pământ este asfaltat cu bani de la Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației în cadrul Programului Național de Investiții „Anghel Saligny”. Suma alocată depășește 15,5 milioane de lei. De asemenea, CJT contribuie la proiect cu 400.000 de lei.
La drum se lucrează în funcție de condițiile meteo, au precizat pentru Tion reprezentanții CJT.
„Lucrările au început de la Șag spre Sânmihaiu Român, iar momentan se stabilizează pământul cu Dorosol. S-au făcut defrișări pe întreg tronsonul de drum și s-a reciclat aproximativ 1 kilometrul. Procent de realizare estimativ este de 5%”, au transmis, la solicitarea Tion, reprezentanții CJT.
Constructorul, firma Super Construct SRL, va executa și două sensuri giratorii noi, în punctele de pornire din cele două comune. De asemenea, va fi modernizată trecerea la nivel cu calea ferată pe care drumul o traversează, inclusiv zona de acces și se vor monta dale elastice între linii.
Proiectul mai include realizarea acceselor la proprietăți, a unor podețe și a trotuarelor pe secțiunea reabilitată.
În prezent, acest drum are porțiuni pietruite, dar și secțiuni în care nu există structură rutieră sau sistem de colectare a apelor pluviale, toate acestea urmând să fie realizate. Durata de execuție a lucrărilor este de opt luni de la data emiterii ordinului de începere, ceea ce înseamnă că șoferii ar trebui să circule mai rapid de la Șag la Sânmihaiu Român în luna noiembrie a acestui an.
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
XLimitari de tonaj si controale în trafic vor fi ? Sau vor circula TIR-urile ca pe podul de la Remetea spre Bazoș unde e interzis traficul greu?
-
Pai nu traversezi ape. Doar o data te intalnesti cu calea ferata (daca nu se desfinteaza total pana atunci). Acolo nu stiu daca vor face pasaj (bine ar fi) sau bariera. La cat de des circula trenul probabil bariera va fi. Asa ca nu vad de ce ar fi limitari de tonaj.
-
Limitările nu sunt doar pentru poduri, pot fi pentru trama stradala. În cazul în care drumul nu e conceput pentru traficul greu, vom avea o situație similara cu cea de pe dj691, unde sensul dinspre Lipova e plin de denivelări, cauzate de miile de basculante ce îl tranzitează.
-
-
Da, o sa fie. Abonamente chiar pentru cei ca tine care sa nu fie deranjati de TIR uri.
pai daca e centura Ko Aye pentru ce se face in principal? ca sa scoata traficul greu din localitati. Nu sa-l elimine definitiv.
Traficul greu este parte a vietii economice.-
E asa-zisa “centura mica”. Vezi in articol. Parte din aceasta “CeNtura mica” este si drumul Sinmihaiu Roman – Sacalaz, care NU este proiectat pentru a suporta traficul greu. De altfel, exista limitare de tonaj! Pe Centura Mica!
De fapt, unde ai mai vazut tu centura care sa treaca prin interiorul localitatii? Ko aye.
-