Dragoș Pop: Vă mulțumim. Într-adevăr, suntem singurul dezvoltator premiat doi ani consecutiv, la TIT. Timpul este o măsură a succesului, iar în acești ani am învățat că încrederea și recunoașterea se clădesc în timp. Vivalia a devenit unul dintre principalii dezvoltatori imobiliari din Timișoara, cu peste 132 milioane Euro valoare a proiectelor dezvoltate și în derulare, dar și cu un număr impresionant de unități vândute. Acest lucru ne onorează și în același timp ne obligă să continuăm ritmul dezvoltării și să construim proiecte care fac viața oamenilor mai frumoasă.
Reporter: Locația devine unul dintre principalele criterii la achiziția unui apartament nou?
Dragoș Pop: Da! Cumpărătorii se orientează spre a investi într-un apartament situat într-o zonă bună, unde accesul către mijloacele de transport în comun, distanța dintre casă și locul de muncă sau școala copilului să fie una cât mai mică. Dar… (și aici vine marea surpriză)… se observă un interes scăzut față de zonele foarte aglomerate. Practic, cumpărătorii încep să evite să locuiască la bulevard, în zone gălăgioase unde 24/24 se aud zgomote, claxoane de mașini, praf din abundență și multe alte elemente care le crează un disconfort continuu.
La noi, rezidenții au exact acest avantaj unic: o locație super centrală, într-o oază de liniște și siguranță care le permite o viaţă frumoasă şi confortabilă, la doar 5 minute de noua zonă de business și entertainment Openville / Iulius Mall.
Reporter: Influențează arhitectura ansamblului rezidențial și compartimentarea apartamentului în procesul de achiziție?
Dragoș Pop: Categoric da. Comportamentul consumatorului a evoluat și acesta ține la aspectul general al blocului unde va locui, la designul fațadelor, la compartimentarea și optimizarea spațiului. Noua generație de tineri și familii caută un confort sporit atât în interiorul ansamblul rezidențial cât și în apartamentul propriu. Dincolo de fațadele expresive, vibrante pe care noi le-am ales la Vivalia, oferim pentru viitori rezidenți și variante de design interior cu materiale premium de la furnizori de top. Astfel, aceștia vor știi de la început cum arată apartamentul lor, ce tipuri de finisaje se folosesc și îi ajutăm foarte mult în cristalizarea viziunii asupra noului lor cămin. Un alt principiu pe care l-am introdus în premieră pe piață este acela de „What You See Is What You Get – Ceea ce vezi este exact ceea ce primești”. La predare, apartamentele noastre arată exact așa cum sunt prezentate în randări.
Reporter: Investiție sau locuire. Spre ce tind cei care achiziționează apartamente în Vivalia?
Dragoș Pop: Aș putea spune că avem un mix. Sunt foarte mulți cei care cumpără pentru a locui. Aici vorbim de tineri și familii tinere, pentru care facilitățile oferite și zona liniștită reprezintă cea mai bună alegere. Este de preferat ca în momentul în care te hotărăști să investești într-un apartament ce îți va deveni cămin ție și familiei tale, să pui siguranța pe termen lung în prin plan, și aici mă refer la siguranța investiției, siguranța locației, siguranța calității, siguranța confortului. Ne bucurăm și de investitorii care văd valoarea apartamentelor și investesc pentru a le închiria ulterior sau pur și simplu pentru a le revinde. Prețul apartamentelor noastre va crește cu siguranță în următoarea perioadă iar investiția într-un apartament Vivalia este una foarte rentabilă. Cei 5 ani de experiență și sutele de apartamente vândute sunt o garanție pentru cei care aleg sa investească inteligent în Vivalia Grand.
Reporter: În final ce ne puteți spune despre noile apartamente Vivalia Grand, V6? Ce aduc ele nou pe piață?
Dragoș Pop: În primul rând cei care achiziționează acum un apartament în Vivalia Grand – V6, beneficiază de prețuri speciale de lansare, au posibilitatea de a-și alege modelul dorit, poziționarea apartamentului și tipul de compartimentare preferat. În al doilea rând, noile apartamente beneficiază de finisaje de top, încălzire în pardoseală iar sistemul SMART de protecție a apartamentului l-am dus la următorul nivel. Aș putea continua cu parcul super avangardist pe care îl vom avea și care cuprinde printre altele: spații verzi, mini piațete, teren de mini fotbal, tenis de masă, aparate de fitness exterior, loc de joacă și multe alte facilități.
Cei interesați de un apartament nou Vivalia Grand V6 și care vor să profite de oferta specială de lansare, ne pot contacta pe www.vivalia.ro sau telefonic la: 0731 444 111 și 0730 022 941. Condiții preferențiale pentru primii cumpărători!
(164105)
Citiți principiile noastre de moderare aici!