Deocamdată nu a fost stabilită locaţia unităţii, dar sunt în derulare negocieri cu mai multi proprietari de spaţii, a anunţat Iulian Stanciu, director general al Asesoft Distribution, compania care a preluat anul trecut pachetul de majoritar de actiuni al magazinului online, conform Financiarul. Showroom-ul de la Timişoara ar urma să fie al cincilea astfel de spaţiu din reţeaua eMAG, primele fiind disponibile în Bucureşti, Iaşi, Ploieşti şi Cluj. Compania mai urmăreşte şi intrarea în alte oraşe mari: Constanţa, Galaţi sau Braşov. Decizia de extindere la Timişoara a fost determinată de vânzările peste aşteptări realizate de unitatea de la Cluj, deschis în octombrie anul trecut. Aici, în ultimele două luni ale anului trecut valoarea vânzărilor a depăşit 500.000 de euro. Deocamdată nu a fost stabilită locaţia showroom-ului de la Timişoara, dar compania doreşte ca magazinul să fie situat într-o zonă bună şi să aibă o suprafaţă de peste 120 mp, mai mare decat cel din Cluj. Investiţia în noul spaţiu ar urma să fie de 50.000 de euro.
Citiți principiile noastre de moderare aici!