Vineri, 24 ianuarie, sediul Centrului de Relaţii Clienţi de pe strada Independenţei va fi închis pentru transferul logistic, iar de luni, 27 ianuarie activitatea de relaţii cu clienţii din Timişoara se va desfăşura exclusiv în spaţiul de pe Bulevardul Eroilor.
În noul sediu, suprafaţa destinată relaţionării cu clienţii, de peste 200 de metri pătraţi, este triplă faţă de cea de pe strada Independenţei.
Realizarea transferului logistic în spaţiul de pe Bulevardul Eroilor de la Tisa impune încetarea activităţii de relaţii cu clienţii în imobilul de pe strada Independenţei începând de vineri, 24 ianuarie, iar de luni, această activitate va fi reluată în noul sediu.
Astfel, din 27 ianuarie va fi funcţional noul centru situat pe Bulevardul Eroilor de la Tisa, nr. 30 – 40, care va fi deschis de luni până vineri, între orele 08.30 şi 17.30.
În cadrul centrului consumatorii pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale, să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale sau alte informaţii utile, dar şi consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată.
Totodată, ca alternativă la Centrul Relaţii Clienţi, consumatorii pot accesa unul dintre următoarele canale de comunicare: prin telefon, de luni până vineri, între orele 08.00 şi 20.00, la numerele 0801 000 366, pentru apeluri din reţeaua Romtelecom, tariful fiind cel aferent unui apel local sau 0265 200 366 – pentru apeluri din orice reţea, tariful este cel al operatorului din reţeaua căruia se efectuează apelul; prin e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro; prin poştă, la OP1, CP 10 Târgu Mureş.
Totodată, au fost dezvoltate serviciile oferite prin portalul www.myline-eon.ro, servicii ce permit accesarea facturii electronice, transmiterea indexului autocitit al contorului de gaze naturale (caz în care clientul a optat pentru acest serviciu), informaţii privind termenele de realizare a verificărilor şi a reviziilor periodice obligatorii la instalaţia de gaze naturale etc.
În ultimii ani, în contextul creşterii numărului de consumatori casnici şi a unor cerinţe specifice ale acestora, o atenţie deosebită a fost acordată creşterii numărului canalelor de încasare şi a diversificării acestora. Astfel, la acest moment în judeţul Timiş plata facturilor poate fi efectuată în aproximativ 380 de locaţii ale partenerilor companiei: Payzone, Paypoint, OMV- Westaco, BRD, ING, Creditcoop, Banca Transilvania, UniCredit Ţiriac, Banca Carpatica şi Raiffeisen Bank.
Trimite articolul
XDoresc o programare pt a face 2 contracte de racordare în Dumbrăvița pe numele Hrezdac Mariana si Gheorghe cât mai urgent!multumesc
-
Bună ziua… Menționez ca de câteva luni nu am dat citirea și am plătit cât mia venit, ieri am vrut sa dau citirea și nu am putut deoarece codul este mult prea mic fata de ce ați transmis dvs… Ce este de făcut ca să dau citirea la zi deoarece eu plătesc mai mult… Rog raspuns
Doresc sa fiu programat pentru a face modificari la contractul nr.95DCCFBE96 pe numele borascu gheorghe -adresa str.I.L.Caragiale nr.41 ap. 1 Dumbravita-s-a inversat contoarele,al meu este la ap.2 si invers
Buna ziua. Nu sunt racordat la reteaua de gaz, cu toate ca pe strada Rarau din Timisiara exista si nu stiu cum sa procedez. Va rog sa ma ajutati cu sfaturi.
Primesc mesaje pe telefon 0732214308 cu solduri de plata Va informez ca eu nu am contract cu eon si nu detin contor de gaz separat .Plata gazului care il folosesc se face de asociatie Cred ca e o greseala de numar de telefon pe care va rog sa o corectati Va multumesc
buna ziua;pot sa platesc in avans centrala termica luata in rate(pe 3 ani)?
Doresc o programare pentru un contract gaz Mosniya noua
Buna ziua,
locuiesc in Sacalaz, str VI-a ntr 563 si doresc sa schimb furnizorul de gaz actual insa nu ma pot loga pe platforma dvs online pentru contractare pentru ca strada VI-a nu este introdusa in aplicatie.
Cum trebuie sa procedez ca sa perfectam contractul de furnizare gaze?
Sergiu Balasa (0722441860)
De aproape un an de zile NU primim facturile pe strada Dreptatea nr 14/A, Timisoara!
Buna ziua,va rog sa-mi faceti o programare pentru a elucida problema unei verificari tehnice a instalatiei de gaz din Timisoara str.Ofcea nr.1 desi scadenta era in 25.05.24.Cu aceasta ocazie delegatul Muntean Mark, ce purta insemnele EON
schimbat si contractul pe care-l retractez .
Multumec pentru intelegere , cu respect Traian Manolache (programarea va rog sa o faceti pentru sotia mea Mariana Manolache, eu fiind imobil (88 ani)