Centura Caransebeşului rămâne un model de lucrare prost executată. Dată în folosinţă în decembrie 2011, a stat închisă aproape un an din cei doi de exploatare. Primele reparaţii au avut loc în 2012, apoi în toamna aceluiaş an, pentru ca în 2013 să intre din nou în reparaţii.
Ultimele reparaţii vizează un pod aflat la kilometrul 7 şi nu au fost finalizate încă. Vineri, oficialii CNADNR au anunţat că aceste reparaţii nu se vor finaliza în acest an, aşa cum era preconizat iniţial, ci în 2014.
„Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic că, circulaţia rutieră pe Varianta de Ocolire a Municipiului Caransebeş, km 0+320 – km 9+158, se menţine închisă până la data de 15.04.2014, în vederea executării lucrărilor de reparaţii la podul situat la km 7+374”, se arată într-un comunicat de presă transmis, vineri, de instituţia amintită.
Rutele alternative recomandate şoferilor de camioane peste 3,5 tone care merg de la Timişoara la Bucureşti sunt: DN6 Timişoara – Lugoj – Caransebeş; DN 68 Caransebeş – Haţeg; DN 66 Haţeg – Simeria sau DN 6 Timişoara – Lugoj Caransebeş; DN 58 Caransebeş – Reşiţa – Anina; DN 57B Anina – Bozovici – Iablaniţa.
Lucrările la centura Caransebeşului au costat 2,5 milioane de euro pe kilometru.
Citiți principiile noastre de moderare aici!