Rutele alternative recomandate pe direcţia Timişoara-Bucureşti pentru desfăşurarea traficului cu masa mai mare de 3,5 tone, sunt următoarele: DN 6 Timişoara – Lugoj – Caransebeş, DN 68 Caransebeş – Haţeg, DN 66 Haţeg – Simeria, DN 6 Timişoara – Lugoj – Caransebeş, DN 58 Caransebeş – Reşiţa – Anina, DN 57 B Anina-Bozovici – Iablaniţa (Intersecţie cu DN 6).
Se recomandă ca în punctele de frontieră, traficul de tranzit cu masa mai mare de 3,5 tone să fie dirijat şi pe alte rute.
Dirijarea şi informarea participanţilor la trafic vor fi realizate prin semnalizare rutieră verticală.
Conducătorii auto sunt rugaţi să respecte semnalizarea temporară corespunzătoare închiderii circulaţiei.
Transportatorii protestează
Desigur, problemele cu centura nu sunt pe placul firmelor de transport. Acestea spun că trebuie să facă ocolişuri de sute de kilometri sau să plătească taxe către Primăria Caransebeşului. În plus, pe centură nu există nici picior de muncitor.
„Reparaţiile la Centura Caransebeş „continuă” în acelaşi ritm. Şantierul este pustiu. Între timp transportatorii ocolesc sute de kilometri sau plătesc „dijma” Primăriei Caransebeş pentru a utiliza vechiul drum european. Ce face Guvernul Romaniei? Nimic… Ministerul Transporturilor ne-a comunicat prin vocea domnului ex. Ministru Fenechiu că nu este treaba MT ci a domnului Şova. Această porţiune din Drumul European 70, intrată „în reparaţie” încă din primăvara acestui an, face parte din coridorul european IV şi conform anunţurilor CNADNR lucrările trebuiau finalizate până la data de 01 august 2013”, a declarat Mayer Siegfried, secretarul general al asociaţiei.
Până la rezolvarea situaţiei patronatele din transporturi solicită tranzit liber prin Caransebeş şi tragerea la răspundere a celor ce se fac vinovaţi de nefinalizarea lucrărilor în termen.
Citiți principiile noastre de moderare aici!