Scoaterea traficului greu din Timişoara depinde într-o măsură foarte mare de continuarea lucrărilor la Centura Sud de ocolire a oraşului. Continuarea şoselei, de pe Calea Lugojului, spre Calea Şagului, pe lângă Moşniţa şi Giroc, ar rezolva problema neplăcută a intrării maşinilor grele în oraş. Ministrul Transporturilor, Dan Costescu, prezent în Timiş joi, a spus că nu poate face promisiuni legate de finanţarea lucrărilor la Centura Sud, dar că este greu de crezut că un asemenea oraş ar putea cădea prea mult în clasamentul centurilor care vor fi finanţate.
“Eu voi fi în Comisia de Transporturi, când se aprobă bugetul și miza o să fie centurile din toată țara. Vin și de la Arad, unde și domnul primar a susţinut şi lucrările la diferența de centură de acolo, trec și la Timișoara. Nu ştiu dacă aţi observat, nu sunt foarte simpatic, nu-mi place să promit foarte multe lucruri, dar vom merge pe aceleași principii pe care am mers și la Masterplan, şi pe care le continuăm. Sunt practic niște principii științifice-tehnice, în funcţie de care se face o ierarhizare. Timișoara n-are cum să cadă foarte la sfârșitul listei în această ierarhizare, pentru că este unul dintre primele orașe ale României şi a şi dovedit că poată să atragă investiţii, are şi oameni care s-au implicat. Deci, fără să vă fac nicio promisiune, sper că m-ați înțeles”, a declarat, joi, ministrul Transporturilor, Dan Costescu.
Alte articole pe aceeași temă:
Finantare pentru centura de sud a Timisoarei. Primaria pune presiune pe Guvernul Ciolos
Citiți principiile noastre de moderare aici!