Consiliul Județean Timiș așteaptă până la jumătatea lunii mai perspectiva cetățenilor despre cum ar trebui să arate brandul economic al Timișului. Datele vor fi colectate pentru a selecta ce se potrivește cel mai bine pentru identitatea brandului, astfel încât acesta să reprezinte județul în atragerea investitorilor.
„Consiliul Județean Timiș intenționează să promoveze dezvoltarea economică a județului Timiș printr-un program susținut în cadrul căruia o direcție principală de acțiune este mediatizarea județului printr-un BRAND ECONOMIC personalizat, puternic. Pentru fundamentarea și proiectarea brand-ului economic al județului Timiș, este esențial să sondăm /surprindem cât mai bine în mentalul colectiv opinia/ percepția comunității privind caracteristicile definitorii ale economiei județului Timiș”, spun reprezentanții CJ Timiș.
Chestionarul poate fi completat AICI.
Conform inițiatorilor chestionarului, brandul economic ar trebui să contribuie la creșterea notorietății județului, care le rândul ei va duce la creșterea competitivității, a vânzărilor și a turismului.
Trimite articolul
XFavela
Trebuie un studiu. Propun sa se aleaga o firma de apartament cu maxim doi angajati. Altfel, daca ar fi dupa mine, ma gandesc ca brandul ar fi “orasul unde poti polua fara probleme daca esti dn tara care trebuie”
eu nu imi inchipui brandul economic al judetului, eu imi inchipui cum sunt torturati guvernantii pana la epuizare.
Eu zic SRL-ul „Prostituate pentru VIP-uri” unde e abonat si seful PeNaLilor de la Timis si DJ Mangotti si Sabiuta dansatoru … si multi altii