Chestionarul poate fi completat on-line, AICI, de către cetățenii care locuiesc în cartierele respective sau folosesc bulevardele pentru tranzit. Completarea chestionarului durează aproximativ 5 minute. Puteți răspunde la întrebări începând de astăzi, 22 noiembrie, până în 5 decembrie.
„Pe baza acestor opinii vor fi propuse soluțiile care să îmbunătățească mobilitatea în zonă. Ulterior, aceste soluții vor putea fi consultate de către cetățenii care locuiesc în cartierele respective sau folosesc bulevardele pentru tranzit”, transmit reprezentanții Primăriei Timișoara.
Până pe 17 decembrie, echipa de proiectare va analiza și prelucra datele colectate, iar după data de 17 va începe o etapă de consultare publică a unei prime propuneri de concept realizată de baza studiilor de teren și a studiilor de fundamentare.
Chestionarul este realizat de F.I.P. Consulting, aceeași firmă care face studiul de fezabilitate pentru Magistrala Verde Calea Șagului.
Contractul de proiectare a fost semnat în 3 septembrie (DALI+Proiect tehnic) și trebuie realizat în 10 luni. F.I.P. Consulting a câștigat licitația cu o ofertă de 986.990 de lei (fără TVA), sub costul estimat al proiectării, de 1,5 milioane de lei.
Reprezentanții municipalității au transmis că la baza transformării Căii Șagului în „Magistrala Verde” stau două motive principale, și anume încurajarea celorlalte forme de mobilitate și reducerea poluării, inclusiv prin plantarea de copaci.
Vor fi amenajate trei tronsoane: Bulevardul 16 Decembrie 1989, de la Piața Küttl până în Piața Iuliu Maniu; Bulevardul 16 Decembrie 1989 – Calea Șagului, de la Piața Iuliu Maniu până la intersecția cu Bulevardul Liviu Rebreanu și Calea Șagului, de la Bulevardul Liviu Rebreanu până la Shopping City.
Amenajările vor ține cont de nevoile persoanelor cu mobilitate redusă (persoane cu dizabilități, vârstnici, copii), iar zonele pietonale vor încuraja activitățile sociale, comerciale și de recreere.
Pe aceeași temă:
O firmă din București va proiecta magistrala Verde – Calea Șagului
Calea Șagului devine Magistrala Verde. Primăria Timișoara dă aproape 240.000 de euro pentru proiect
Trimite articolul
XFac pariu ca Magistrala VERDE inseamna taierea tuturor copacilor si reducerea spatiului verde cu minim 50%
Hotii si-au cumparat utilaje si acum cauta sa “modernizeze” cu japca inventand tot felul de proiecte fanteziste si inutile.
Infrastructura tebuie modernizata sa faca loc pietonilor si biciclistilor…cine-i fudul si se incapataneaza sa mearga cu masina n-are decat sa stea 5 ore blocat in trafic.
Timisoara se traverseaza pe jos in maxim 90 minute…Los Angelrs
Acest asa zis primar DOMINIC FRITZ se pare ca a facut varice la piciorul de lemn.Ce intrebari sant alea din asa zisul chestionar?Numărul și strada (sau un reper/cartier/zonă) unde locuiţi?Care este ultima școală absolvită?Care este ocupația dumneavoastră?Venitul net al familiei dvs. în ultima lună (lei) Ce au toate intrebarile cu asa zisa Magistrala Verde Șagului
-
ocupatia de “pensionar” exista in chestionar, sau “mancatorii inutili” nu fac parte din publicul tinta al “tinerilor frumosi si liberi pe baza de certificat de vaxcinare”?
Asa au cerut și opinia locatarilor din Freidorf când au îngrădit 4 spatii comerciale?
Asa au întrebat și locuitorii din Freidorf când au îngrădit 4 spatii comerciale? Acuma dacă vrei sa. ti iei ceva de la singura farmacie, trebuie sa cauți de nebun un loc de parcare sau sa oprești în stația de taxi la 150 de m. Plus ca toată ziua se blocheaza traficul în fata. E O RUȘINE CE S. A FACUT….SUB STINDARDUL PROTEJĂRII CELOR 3 COPACII.
Intersectia Closca cu Cetății pune pe bigudiuri nervii șoferilor de luni de zile și cretinul asta bate câmpii cu alte șantiere…..termina ce ai început deșteptule!!! Dacă mai închizi 3 bulevarde poți evacua orașul …sa ramai tu cu sleahta ta de imbecili
Se strică neoică și linku”…