A doua etapă a studiului desfășurat de ADR Vest și Departamentul de Psihologie Experimentală de la University College London se referă la comportamentele privind transportul în Timișoara.
„Hai să găsim soluții de transport împreună, participă la studiul nostru! Ce te-ar determina să îți lași mașina acasă? Cum se îmbină mândria de a locui în Timișoara cu preferințele privind transportul? Alegi mașina chiar dacă pierzi mai mult timp în trafic? Dar cu bicicleta, te simți în siguranță? Cum ajungi mai repede la destinație? Cum îți este mai comod?” – sunt întrebările la care ADR Vest încearcă să obțină răspunsuri.
În prima parte a studiului, timișorenii au fost rugați să răspundă la o serie de întrebări privind situația actuală a transportului public și modalitățile alternative de transport. Acum se caută intervenții clare care să poată fi dezvoltate cu scopul de a reduce folosirea mașinii personale.
„Pe baza rezultatelor obținute în acest sondaj, în partea a doua a studiului prezentăm câteva intervenții dezvoltate cu scopul de a reduce folosirea mașinii personale în Timișoara și cerem opinia locuitorilor din municipiu și din comunele care formează zona metropolitană cu privire la acestea”, mai transmit cei de la ADR Vest.
Chestionarul din a doua etapă poate fi completat și de cei care care nu au răspuns la prima parte a studiului realizat de Sarah Flecke, sub supravegherea prof. dr. Constantin Rezlescu, de la University College London (UCL), în colaborare cu Agenția pentru Dezvoltare Regională Vest.
Chestionarul poate fi completat AICI până în 28 august. Se adresează atât timișorenilor, cât și celor ce locuiesc în zonele metropolitane Timișoara.
Articole pe aceeași temă:
Trimite articolul
XPai nu era totul perfect la transportul în comun? Nu zicea robu și lingăii lui ca ei folosesc și totul e cum nu se poate mai bine? Ce nevoie mai avem de chestionare când primachele se bate cu pumnul în piept ca totul e în regula? Sau mai face un ban din chestionarele astea înainte sa fie schimbat din funcție?
Asteptati sa primesc raspunsurile de la Londra, ca nemaiavand ganditori pe aici nici raspunsuri nu sunt.
Din punctul meu de vedere, initiativa este binevenita! Consider insa, ca este lasata pe dinafara intocmai problema principala(din experientele mele) a transportului in comun din Timisoara, punctualitatea. Nu consider ca o mana de afise si stickere vor rezolva problema transportului in comun, ci insasi imbunatatirea calitatii si punctualitatii serviciului oferit. Mult noroc!
Dacă vrei să faci SAUNĂ , îți iei inima în dinți și urci în oricare autobuz din TIMIȘOARA . Toate autobuzele societății R.A.T.T. au sistemul de climatizare defect , așa spun ȘOFERII …. așa se face economie la motorină !!!!!!
Am doua mașini dar merg cu bicicleta dacă doresc sa ajung la timp. Pistele sunt execrabile și periculoase, borduri foarte înalte, noile piste in șotron au rosturi prea marii pentru trotinete sunt impracticabile .Linia 6 ar trebui sa redevină ce a fost și să funcționeze și seara tarziu la fel cu linia E8 fostul troleu12 .Studiul fara controlori de trafic cum erau odinioară in Maria și în Traian, este egal cu zero…graficele nu sunt respectate și sunt făcute de poeți nu de oameni de meserie..Substațiilor de tracțiune prea vechi și garniturile germane din Bremen prea grele pentru linia cale ..Armonia fluieră tiristoarele nepermis și sunt improprii că și capacitate….Ororile tehnice turcești sper sa fie doar un experiment ..nefericit! Studiul fara aplicabilitate= bani aruncați în neantul politic, hulpav și ticălos! Timișoara mea draga merita un transport mai civilizat așa cum era odinioară …Păcat că nu cinstim memoria ing Miklosi un gigant in cercetare și nu revigorăm construcția de tramvaie in fabrica noastră …din complexul alfa! Să auzim de bine!
Din ciclul: Hai sa mai furam ceva bani ca se poate!!!
Chestionar de doi lei … problema transportului in comun ii frecventa, punctualitatea si viteza … nicidecum curetenia din ele … odata rezolvate primele 3 probleme, se va rezolva si curatenia ….. apoi folosirea biciletei tine stric de piste si siguranta de deplasare pe piste, nu niste afise /stickere de informare.
c