„Lucrarea CJ Timiș de extindere la patru benzi a drumului dintre Centura Timișoarei și Aeroport avansează. Președintele Consiliului Județean, Alin Nica, s-a deplasat astăzi pe șantier, pentru a verifica la fața locului stadiul investiției. În prezent, obiectivul e realizat în proporție de 35 – 40%. Pe o distanță de 1.1 km, din totalul de 2.5, s-a turnat stratul de binder, sectorul respectiv fiind deja extins la lățimea a patru benzi. În prezent, se lucrează la dezafectarea stâlpilor de iluminat și montarea unora noi pe ambele păți ale carosabilului, dar și la pozarea canalului tehnic”, au transmis reprezentanții CJ Timiș.
Aceștia îi avertizează pe șoferi că se înlocuiesc stâlpii de iluminat public din zonă și îi roagă să acorde o atenție sporită în trafic, din cauza vizibilității reduse.
„Având în vedere operațiunea de înlocuire a stâlpilor de iluminat public, rugăm atenție sporită în trafic pe timp de noapte din cauza vizibilității reduse, în zonă fiind instituite și restricții de viteză. De asemenea, despre această situație au fost înștiințați și reprezentanții Aeroportului Timișoara. Lucrarea urmează a fi finalizată anul viitor, după ieșirea din iarnă. Etapa de relocare a utilităților este în mare parte realizată, astfel că termenul contractual de predare-primire poate fi respectat”, au mai transmis sursele citate.
Potrivit acestora, lucrarea presupune și realizarea unui trotuar și piste pentru bicicliști, precum și relocarea în subteran a rețelelor de telecomunicații.
„Pe lângă lucrările de lărgire la patru benzi, contractul prevede și consolidarea structurii rutiere existente, amenajarea unui trotuar și piste de cicliști, dar și iluminat public pe ambele părți ale drumului. De asemenea, se realizează o canalizație subterană pentru relocarea rețelelor de telecomunicații. Pentru a se evita spargerea ulterioară a carosabilelor executate, la intersecții s-a prevăzut realizarea unor subtraversări pentru rețelele de telecomunicații. Sursa de finanțare este asigurată prin PNDL și din bugetul județului, iar contractul are o valoare de 14 milioane lei”, concluzionează reprezentanții Consiliului Județean Timiș.
Trimite articolul
XAsta era prioritatea numarul 1, sa latesti un drum putin circulat la 4 benzi care vine de la o centura intens circulata cu o banda pe sens. Super! Bani aruncati degeaba.
Daca vroiau sa faca ceva mai bine lateau centura, faceau pasaje peste sensurile giratorii intens circulate (de ex la cel de la Dumbravita). Puteau sa faca o iesire de pe autostrada pe aradului unde ai 4 benzi si nici o localitate de trecut etc.
-
Esti fumat!!!
Modul de lucru a lasat de dorit, daca ajugeai sa mergi pe timp de noapte pe acest drum aveai mari sanse sa ramai fara masina, semnalizarea lucrarilor aproape inexistenta iar devierea circulatiei de pe un sens pe altul cu totul inexistenta, mergeai la ghici, ba prin sant ba pe contra sens dar nimeni nu stia pe unde trebuie defapt…
Practic, au avut nevoie harnicii de ei, de doar 2 ani și ceva ca să lărgească un drum în lungime de 1,1 km. Bună treabă! Și ce performanță!
Faceti, bree si centura cu 4 benzi. E bine ca drumul asta spre centura e cu 4 benzi, insa centura este mai principala, largiti-o la 4 benzi, ca pe centura creti sa circule TIR-urile, pe centura vor circula cei ce vor sa ocoleasca orasul supraaglomerat.
O centura cu o banda nu e cine stie ce realizare. Daca prinzi un TIR in fata, ai ghinion, Plus ca ca sensurile giratorii un TIR incetineste ca nu poate lua cu 80/h curba. Ai cedeaza trecerea la intrarea in sensul giratoriu, si TIR-ul merge cu 20-30/ora prin sens, ca altfel i se rastoarna marfa si tu care stai in urma lui, mergi tot cu 20-30.
Ajungi mai repede prin oras, cu semafoare, aglomeratie de la N la S decat ocolind pe centura.
Faceti centura cu 4 benzi, va rog. Sa fie functionala. Si faceti daca se poate fara sensuri giratorii. Faceti-o in regim de drum expres, de autostrada, cu poduri si benzi intrare, iesire. Sensurile giratorii sunt bune, dar nu la o centura pentru Timisoara. Sensurile giratorii sunt bune la intersectia a doua drumuri mai acatarii, dar nu la o centura. O centura trebuie sa fie drum cu prioritate, sa mergi fara grija inainte si nu la fiecare 500 de metri sa cedezi trecerea.
Nu stiu cine a gandit asa de bine aici. dar om vizionar nu a fost.
-
ce te ajuta centura frate uite te la Bucuresti