Reprezentanții CJ Timiș transmit că șantierul „se desfășoară în condiții normale și va fi finalizat după ieșirea din iarnă”, dincolo de diferite situații privind asistența tehnică, cărora li se va găsi rezolvare în următoarele săptămâni.
„Trotuarul și pistele de biciclete au fost executate în proporție de 40%, rigolele de scurgere a apelor, 50%, asfaltul (stratul de legătură), 40%. În ceea ce privește umplutura cu piatră spartă, procedura este efectuată în proporție de 80%”, transmit reprezentanții CJ Timiș.
Lucrările de lărgire la patru benzi a drumului care leagă Timișoara de Moșnița Nouă au început în 10 august 2020. Proiectul lărgirii la 4 benzi a porțiunii de 4,1 kilometri din DJ 592 are o valoare de aproape 31 de milioane de lei și este executat de firma Strabag. Banii vin din bugetul Consiliului Județean Timiș, dar și prin Programul Național de Dezvoltare Locală. Termenul pentru execuția lucrării este de 7 luni.
Pe cei patru kilometri, pe lângă lărgirea drumului, vor fi realizate sensuri giratorii, trotuare, piste de biciclete și iluminat public pe întreg traseul. Vor fi plantați peste 1.000 de arbori și se vor amenaja accese către străzile laterale și rigole de scurgere a apelor pe ambele părți ale drumului, iar lucrarea prevede atât alveole pentru staționarea autovehiculelor, cât și stații pentru transportul în comun.
Trimite articolul
X4km de asfalt un an, vai s-amar. Cireasa de pe tort sunt trecerile alea de la macadam la asfalt de 15-20cm diferenta de nivel, doamne feri sa poti trece cu R8-ul pe acolo, rasa voastra de hateri
-
Sunt pentru Bombardierii ce nu respecta limita de viteza !! De aia s-a si decopertat cu 3 luni inainte sa fie muncitorii in siguranta!
-
Hmmm… Nu foarte inteligent. De ce nu se procedeaza asa si in tarile libere?
-
Daca nici astia nu au lucrat,atunci pot zice ca romanu’ ii rupt in cur si cu R8, sau cum se spune prost si fudul!
Nesimtitul de Dobra, pt ca stia ca nu va mai ocupa fotoliul, s-a pus sa decoperteze asfaltul. Chiar nu se putea lasa asfaltul vechi pana cand nu se ajungea cu lucrarea la un stadiu mai avansat???? Chiar asa de slabi ingineri sa aiba cei de la Strabag incat sa nu poata aprecia ca nivelul va fi cu 3-5 cm mai jos, si sa nu umple pe margine cu piatra f mult???? E dezastru la iesire din Mosnita spre Buzias. Asta-i Romania!
Nica ii fain sa te pozezi si sa te dai important pe santierele gandite, finantate si incepute de dobra???
De ce nu te pozezi tu in birou cu o plansa noua in spate in care sa prezinti un proiect nou lansat de tine, cum ar fi largirea drumului spre sacalaz?
-
Exact. Si sa adauge o pista de bicicleta la el.
Asta arata ce oameni au fost votati acum 4 ani…. Prioritatile lor: acapararea justitiei. Prioritatile PNL: mentinerea acestor “castiguri”. Eu zic ca in mare ambele partide au reusit ce si-au propus. Doar ca obiectivele n-au fost enuntate niciodata.
Daca a verificat Nica, cei 4 km sunt ca si facuti gata.
Haideti, domnule, ca ne-am saturat de cand ii asteptam!!