Centura alternativă a Timișoarei este formată din drumuri județene și a fost lansată în licitație publică șoseaua dintre Moșnița Veche, Urseni și Giroc. Consiliul Județean Timiș caută servicii de elaborare a studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic, care să includă și autorizația de construire. Firmele interesate pot depune oferte până pe 22 septembrie. Serviciile sunt estimate la o valoare de cel mult 618.000 de lei, cu TVA inclus.
Tronsonul de drum ce urmează a fi modernizat se află pe DJ 595D, între km 4+000 în Moșnița Veche și sensul giratoriu din fața Primăriei Comunei Giroc, măsoară cca. 12.5 km și traversează și localitățile Moșnița Nouă și Urseni.
„Mergem înainte cu demersurile de a conecta comunele periurbane ale Timișoarei prin intermediul drumurilor județene. Avem și cazuri fericite, unde nu este mult de lucru, fiind tronsoane deja asfaltate, dar și zone unde trebuie să turnăm asfalt pentru prima dată sau chiar să preluăm drumuri comunale, pentru a putea interveni pe ele. În cazul DJ595D, am încredere că elaborarea documentației nu va ridica mari probleme, dorind să intrăm cât mai repede în execuția propriu-zisă”, transmite președintele CJ Timiș Alin Nica.
În localitățile vizate, drumul județean ce urmează să fie modernizat cuprinde Str. Mare, str. Bistrei – în Moșnița Veche, Calea Moșnița Veche, Calea Medveș – în Moșnița Nouă, Str. Morii, str. Nicolae Botoca – în Urseni și Str. Muncitorilor, str. Bârzava, str. Semenic – în Giroc. Tronsonul care va fi modernizat este în mare parte deja asfaltat, cu excepția sectorului cuprins între str. Nicolae Botoca din Urseni și comuna Giroc, unde drumul este din pământ, pe o lungime de aproximativ 4.4 km. Șoseaua traversează în Urseni o linie de cale ferată, iar în extravilanul comunei Giroc un canal peste care trebuie construit un pod de o lungime de cca. 20 de metri.
Modernizarea DJ 595D face parte din strategia Consiliului Județean de realizare a unei centuri exterioare de ocolire a municipiului Timișoara formată din sectoare de drumuri județene.
editor Amalia Kui
Trimite articolul
XSUSTIN IDEEA INFIINTARII MUZEULUI PENTRU:
(1) PROIECTELE PROPUSE, FINANTATE/NEFINANTABILE SI AFLATE IN STADIUL … IN SERTAR?
(2) STUDIILE DE FEZABILITATE FARA CAP SI FARA COADA FACUTE PE SUME ENORME
(3) ALTE STUDII DE TIP “TOKYO (in romana TOC-IO” = datine baii ca vi-i toc io)
MUZEU AR TREBUI AMENAJAT LA / IN VECINATATEA P.M.T.: SA SE IA IN CONSIDERARE ULTIMII 12 ANI: