Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate Timiş (CJAS) face apel la toţi furnizorii de servicii medicale, cu care se află în relaţie contractuală să nu mai pună pacienţii pe drumuri, solicitându-le calitatea de asigurat eliberată de CJAS. Asta deoarece au existat cazuri în care pacientul s-a prezentat la medic cu cardul de sănătate şi a fost trimis să aducă de la Casa de Asigurări adeverinţă că este asigurat.
„Atragem atenţia tuturor furnizorilor că prezenţa cardului de sănătate atestă calitatea de asigurat şi nu este nevoie să pună pe drumuri bolnavii, ţinând contul şi de faptul că unii pacienţi sunt din alte judeţe. Le reamintim furnizorilor de servicii medicale, medicamente şi materiale sanitare că pot verifica, calitatea de asigurat în aplicaţia de pe site-ul instituţiei”, transmite purtătorul de cuvânt al CJAS Timiş, Mariana Marcu.
Doar în situaţia în care pacientul apare ca neasigurat în programul SIUI, furnizorii pot solicita prezentarea calităţii de asigurat, eliberată de Casa de Asigurări.
Citiți principiile noastre de moderare aici!