La intrarea în Timişoara
există o cale ferată uzinală care
traversează drumul judeţean
Timişoara –
Buziaş – Lugoj,
cale rutieră pe care se face accesul dinspre
comunele menţionate mai sus către capitala de
judeţ. „La acea cale ferată se
ajunge la blocarea traficului. Maşinile stau
şi câte jumătate de
oră”, ne-a declarat şeful CJT,
Constantin Ostaficiuc. Chiar dacă acea cale
ferată se află pe teritoriul administrativ al
municipiului Timişoara, se va
încerca descoperirea proprietarului acesteia.
În cazul în care nu mai este folosită
se va propunere demontarea şinelor de
tren, caz în care se va putea
trece şi la extinderea suprafeţei carosabile
a drumului, de la două la patru benzi, cel
puţin până la Moşniţa.
Astfel, ar putea fi continuată lucrarea
realizată de primăria
Timişoara care a extins şi
reparat carosabilul pe Calea Buziaşului,
până la nivelul a patru benzi de
circulaţie. Prin eliminarea vechii căi ferate
uzinale şi continuarea extinderii drumului la
patru benzi s-ar rezolva problema congestionării
traficului. Fluidizarea circulaţiei ar fi extrem
de utilă şi pentru efectuarea drumului
către Lugoj pe această
rută alternativă, ştiut
fiind că varianta de transfer către
oraşul de pe Timiş pe ruta
principală este îngreunată de
lucrările de renovare a drumului naţional.
Renovarea variantei prin Buziaş a fost
finalizată în urmă cu o
săptămână, drumul aflat în
administrarea Consiliului Judeţean fiind
„cârpit” pentru a se elimina gropile
apărute în asfalt peste iarnă.
Marcel Hoster
Citiți principiile noastre de moderare aici!