Semnarea actelor de predare primire între firma
constructoare, SIRD, şi proprietarul
drumului, CJT, a fost deja
amânată de nenumărate ori. Motivele
invocate au fost multiple, cele mai multe s-au referit
la vremea rea de afară. „La
Dumbrăviţa lucrările sunt finalizate,
în sensul giratoriu de la ieşire
primăria mai trebuie să planteze
verdeaţă, în rest totul e excelent.
Drumul e bun, semafoarele
funcţionează. Mai sunt probleme la
giraţia unde şoseaua se
întâlneşte cu centura, aici în
scurt timp ar trebui terminate lucrările. Am
înţeles că mai sunt ceva
denivelări la drum pe
porţiunea dintre Giarmata şi Pişchia.
Şi la câteva podeţe mai este de reparat
ceva”, ne lămurea preşedintele
CJT, Constantin Ostaficiuc.
Nici o problemă, dacă lucrarea se strică
există garanţie cinci ani a mai spus acesta.
Totuşi, problema cea mai mare rămâne
circulaţia camioanelor grele pe tronsonul de
drum judeţean reabilitat.
Deşi nu a admis existenţa acestor mijloace de
transport marfă, de cele mai multe ori produse de
balastieră, acestea există deşi legal nu
ar avea voie. CJT a cerut sprijinul poliţiei
şi a Autorităţii Rutiere, singurele
în mărură să amendeze şoferii
care conduc vehicule de tonaj prea mare.
„Poliţia ar trebui să-şi
facă datoria. Am solicitat sprijinul
lor”, mai spunea
Ostaficiuc. Conform acestuia nu
există nici o autorizaţie specială
acordată, derogatoriu, pentru maşini mai mari
de 40 de tone. Aceasta cu excepţia a opt
maşini, a recunoscut Ostaficiuc,
mare parte ale companiei Smithfield, aprobate dar cu
masa până în 40 de tone, în nici
un caz peste această limită. Revenind la
recepţia finală, ultimul termen ferm era acum
vreo două luni. Cum situaţia devine deja
apăsătoare, datorită opiniei publice,
CJT se va „grăbi” să rezolve
repede şi această ultimă etapă a
reabilitării.
Marcel Hoster
Citiți principiile noastre de moderare aici!