Nelu Balaş, directorul Direcţiei Regionale de Poştă Vest, s-a aflat la Bucureşti, unde a discutat exact despre implementarea acestui mod de lucru. Tematica întâlnirii cu directorul general al CNPR (Compania Naţională Poşta Română), Dumitru Daniel Neagoe, a fost una complexă şi a vizat, în principal, paşii care trebuie parcurşi pentru depăşirea situaţiei economice actuale, pentru atragerea de clienţi mari, într-un cuvânt, pentru mobilizarea generală în atragerea de venituri.
Proiectul propus de către directorul DRP Vest, Nelu Balaş, se numeşte „Door to door”. Acesta presupune, în linii mari, apropierea directă de client, prin intermediul unei campanii active şi complexe, de ieşiri în teren, discuţii, propuneri, prin realizarea de oferte personalizate, pentru fiecare tip de client în parte. O altă componentă a proiectului se referă la realizarea serviciului de coletărie la domiciliu, adică ridicarea coletelor de la client, de acasă. Acest serviciu va deveni funcţional până la sfârşitul anului. În acest moment, un grup de lucru al CNPR studiază ultimele detalii de proiect.
În acelaşi context, directorul DRP Vest, Nelu Balaş, a prezentat conducerii companiei concluziile unei întâlniri recente cu directorii judeţeni şi operaţionali din Timiş, Arad, Caraş- Severin şi Hunedoara, întâlnire ce a avut ca scop acelaşi deziderat: venituri mai mari pentru Poştă. Ca atare, directorii judeţeni vor deveni forţe reale de vânzări, vor avea drept sarcină de serviciu contactarea unui număr cât mai mare de potenţiali clienţi, în vederea semnării de contracte poştale sau financiare. Directorii operaţionali vor instrui angajaţii, personalul poştal şi vor forma echipe cu directorii judeţeni.
„Ne vom mobiliza pentru ca Direcţia Regionala de Posta Vest sa rămână, şi pe viitor, un reper în cadrul companiei. Vânzările, în Direcţia Regională de Poştă Vest, vor creste cu siguranţă, va asigur!”, ne-a declarat directorul regional Nelu Balaş.
Citiți principiile noastre de moderare aici!