Potrivit reprezentanților societății de termoficare, având în vedere noile restricții impuse în starea de alertă, pentru combaterea răspândirii Covid-19, începând de luni, 9 noiembrie, Colterm va suspenda activitatea de relații cu clienții, la sediile societății.
„Comunicarea cu clienții noștri se va realiza, în această perioadă, exclusiv online. Orice problemă pe care o aveți ne-o puteți aduce la cunoștință la adresele de mail: relații@colterm.ro, office@colterm.ro și, de asemenea, la nr. de tel 0256258504 și 0256258516. Telefonic puteți lua legătura și cu Dispeceratul societății (care funcționează 24 de ore din 24), la nr. de telefon 0256 494 133, 0356909 (tasta 4) și 0756061468”, transmit oficialii societății.
Casieriile care funcționează în cele două malluri își vor adapta programul conform funcționării celor două centre comerciale. Facturile pot fi plătite în continuare la casieria de la sediul central, de pe str. Joseph Lonovici nr. 4, de luni până vineri, între orele 8-16. Pot fi achitate și direct în contul Colterm la orice bancă din Timișoara sau în benzinăriile partenere: OMV-urile de pe str.Arieș nr. 9, Republicii nr. 21, Calea Aradului, BD. 16 Decembrie nr. 65, Sever Bocu nr. 2-4, Cal. Dorobanților nr.49A, Bd. Eroilor de la Tisa nr. 37A sau Petrom din Calea Torontalului 71 și Șagului 138-140.
Trimite articolul
XReclamatii numa’ online.
Se va lucra de acasa? Salariile alea merg bine merci in continuare?
Sa inchida si centrala de termoficare!
Altii de ce nu inchid?
Coltermul asta este asa un gunoi de companie….asteptam restructurarile masive
-
Pai cum mai fura șarpe dupa aia?