Bestautovest.ro vine în întâmpinarea nevoilor clienților din Timișoara, oferind serviciul “Ridicare Gratuită din Magazin” de la Showroom-ul situat pe Strada Calea Aradului 103 Parter, deschis de luni până vineri între orele 9:00-18:00 și sâmbătă de la 9:00-13:00, tuturor celor care comandă piese și accesorii auto online din magazinul online www.bestautovest.ro.
Cum funcționează acest serviciu? Foarte simplu, poți adăuga în coșul de cumpărături pe site toate produsele de care ai nevoie, selectezi ridicare din magazin la modalitatea de livrare, finalizezi comanda și vei primi un mail de confirmare sau sms când produsele sunt disponibile pentru ridicare.
Când vei ajunge la magazin va trebui să spui numărul comenzii sau numele tău și îți vei putea ridica comanda.
Cât de repede ajunge comanda ta la magazin? Toate comenzile finalizate până în ora 15 ajung în magazin a doua zi dimineață.
Ce se întâmplă dacă ai în comandă, produse “la comandă”? Dacă piesa comandată nu se află în depozitul nostru de piese și accesorii auto și mai durează câteva zile pentru a opera comanda, vei primi la fel o înștiințare pe mail sau sms când comanda este disponibilă pentru ridicare.
De asemenea, BestAutoVest oferă consultanță specializată gratuită, poți plăti cum vrei, cash sau cu cardul, și poți verifica și testa ce ai comandat.
Best Auto Vest îți oferă și câteva sfaturi practice înainte de a face cumpărături:
1. Trebuie să știi ce vrei să cumperi.
Asemeni cumpărăturilor dintr-un supermarket, e foarte ușor să te abați de la cumpărăturile inițiale. O listă te va ține atent la nevoile tale reale.
2. Investighează apoi cumpără!
O simplă căutare a unei piese va aduce o grămadă de rezultate. Pentru a te asigura că obții cea mai bună calitate și cel mai bun raport calitate-preț investighează înainte de achiziție. Accesează forumurile de specialitate pentru mașina pe care o deții. Nu irosi această sursă de informare deoarece pe aceste forumuri poți găsi răspunsuri la diferite intrebări pe care le-ai avea și comentarii sincere de la alți împătimiți de mașini.
3. Află codul OEM al piesei dorite.
Fiecare piesă auto are un cod specific și este utilizat de orice vânzător pentru a determina compatibilitatea piesei cu mașina dumneavoastră. Tot ce trebuie să faci este să tastezi codul OEM în motorul tău de căutare online și vei obține nenumărate posibilități de achiziționare. Dacă nu ai posibilitatea să afli acest cod sau pur și simplu nu te descurci contactează magazinul online și oferă seria de șasiu a mașinii (VIN).
4. Înainte de a finaliza o comandă verifică ”Termenii și condițiile” magazinului online ales. E indicat să cunoști astfel de detalii pentru a evita viitoare bătăi de cap.
Per exemplu: presupunem că ai achiziționat o husă auto și la livrarea acesteia constați că nu e tocmai potrivită cu așteptările tale. Pe cine suni? Magazinul de piese auto din Timișoara ales are un serviciu clienți bun? Magazinul ales are o politică de retur transparentă și corectă față de client? Există un consultant care te poate ajuta la nevoie?
Acestea sunt doar câteva lucruri de luat în considerare pentru a vă asigura că veți avea o experiență placută în online sau offline. Este important să știți exact cu cine colaborați!
Nu în ultimul rând, alegeți întotdeauna: onestitatea, transparența și reputatia în locul unui preț mai mic, dar cu surse îndoielnice.
Testează-ne! Comandă online, contactează telefonic (0377.100.943 – luni-sâmbată, 9:00-18:00 ) echipa noastră de consultanți sau/și scrie-ne mail (timisoara@bestautovest.ro) ori direct pe chat-ul online.
Echipa BestAutoVest vă așteaptă în Showroom Timișoara pentru a vă recomanda cele mai potrivite produse pentru mașina dumneavoastră.
(43634)
Citiți principiile noastre de moderare aici!