Numărul de clienţi ai companiei care au optat pentru serviciile online a ajuns în prezent la circa 140.000 de utilizatori.
„E.ON Energie România completează suita de servicii online oferite clienţilor prin introducerea facturii electronice, ale cărei beneficii pentru cei care optează pentru acest serviciu sunt reprezentate în primul rând de rapiditate, eficienţă şi timp câştigat. Sperăm că aceste atuuri, alături de confortul pe care îl conferă, vor convinge tot mai mulţi clienţi să opteze pentru factura electronică. Nu în ultimul rând, am vrea să subliniem faptul că fiecare opţiune pentru versiunea online a facturii înseamnă o mână de ajutor pe care utilizatorii o dau pentru protejarea naturii, prin tipărirea a cât mai puţine facturi“, a declarat Dan Morari, directorul General E.ON Energie România.
Funcţionalităţile platformei E.ON Myline au fost extinse, iar serviciul a fost optimizat în vederea introducerii facturii electronice, fiind asigurată, totodată, o securitate crescută a datelor cu caracter personal, precum şi reducerea timpului de răspuns la solicitările utilizatorilor.
Clienţii vor fi notificaţi lunar prin e-mail de emiterea facturilor electronice, acestea fiind documente cu valoare fiscală.
Clienţii casnici E.ON care doresc să opteze pentru acest serviciu pot primi facturile electronice de gaze naturale în baza unei opţiuni exprimate pe portalul E.ON Myline, care poate fi accesat prin crearea unui cont client pe pagina www.myline-eon.ro.
Pentru promovarea noului serviciu compania va derula şi o campanie care va oferi numeroase premii. La cursa pentru premiile campaniei, care constă în 20 de frigidere si 10 maşini de spălat, pot participa clienţii casnici persoane fizice, înscrierea în concurs fiind făcută automat pe www.myline-eon.ro, prin exprimarea opţiunii pentru primirea facturii în format electronic. Utilizatorii care şi-au exprimat această opţiune înaintea începerii campaniei vor intra automat în tragerea la sorţi.
Citiți principiile noastre de moderare aici!