Prima ediţie, care a avut loc în primăvară, a adus în Timişoara peste 50 de tineri specialişti în business online sau domenii conexe. Acum, cea de-a doua ediţie îşi propune să ducă evenimentul în mai multe oraşe din vestul şi centrul ţării.
„Vom organiza sesiuni de pitching în Oradea, Cluj, Sibiu şi Timişoara. Sunt așteptaţi antreprenori din oraşul în care organizăm pitching-ul sau din oraşe învecinate. Ei trebuie să propună o idee şi să o înscrie, împreună cu o propunere de echipă, pe site-ul evenimentului, www.startupdays.ro. De asemenea, sunt bineveniţi specialişti în programare, web design, UI şi UX design, economişti, marketeri, oameni de comunicare, SEO, sales. Toţi cei care doresc să participe trebuie să se înscrie pe site-ul evenimentului”, spune Alexandru Bleau, unul dintre organizatori.
Juriul sesiunilor de pitching va fi format din persoane reprezentative în mediul online din fiecare oraş. Evenimentul în sine se va desfăşura la Văliug, la fel ca prima ediţie, în perioada 1-3 octombrie. Participanţii vor avea asigurat transportul din Timişoara până la Văliug, cazarea şi masa pentru trei zile.
De asemenea, o serie de premii din partea sponsorilor şi partenerilor evenimentului vor transforma Startup Days într-o cursă contra cronometru. Cel mai semnificativ premiu constă într-o finanţare în valoare de până la 20.000 euro, pentru proiectul cu cele mai bune rezultate obţinute la eveniment.
Sesiunile de pitching vor debuta sâmbătă, 28 august, la Oradea, urmând ca în săptămânile următoare să ajungă şi la Sibiu, Cluj şi Timişoara. Pe 25 septembrie se vor anunţa echipele finale care vor participa la evenimentul de la Văliug.
Startup Days este un eveniment organizat de Cristian Teichner, Alexandru Bleau, Cristina Puţan, Oltea Zambori şi Dan-Lucian Ştefancu.
Citiți principiile noastre de moderare aici!