Potrivit celui mai nou anunț de concurs pentru ocuparea posturilor vacante, la Primăria Timișoara este nevoie de opt oameni.
Se caută un inspector de specialitate gradul I A pentru Compartimentul de Relaționare cu Minoritățile Etnice, care să aibă studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă, o vechime de minimum 7 ani, cunoștințe de operare pe calculator MS Office, nivel mediu și care să știe limba engleză/germană și sârbă/maghiară, italiană la nivel avansat.
Viitorul inspector de specialitate gradul II care va lucra la Casa de Cultură trebuie să aibă studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă, o vechime de minimum 1 an și cunoștințe de operare pe calculator MS Office, la nivel mediu.
Serviciul Asistență Medicală Școlară are nevoie de trei asistenți medicali, care să aibă studii medii absolvite cu diplomă, specialitatea asistent medical, dar și cunoștințe de operare pe calculator MS Office, la nivel mediu, precum și de trei medici cu studii superioare absolvite cu diplomă, specialitatea medicină și cu cunoștințe de operare pe calculator MS Office, tot la nivel mediu.
Cei care doresc să se înscrie la concurs pot depune dosarele până în 10 aprilie, la sediul Primăriei Timișoara, Serviciul Resurse Umane – camera 7 (parter). Proba scrisă are loc tot la sediul municipalității, în 19 aprilie, la ora 10. Rezultatele probei scrise vor fi afișate în 20 aprilie, la ora 14, iar interviul este programat în 25 aprilie, de la ora 12.
Aici găsiți informații despre concurs, dar și bibliografia!
Citiți principiile noastre de moderare aici!