Reprezentanții Primăriei Timișoara caută șefi de birouri și șefi de servicii pe lângă directorii cu acte în regulă de la două din cele mai importante direcții ale municipalității. Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până în 19 ianuarie, la sediul PMT, iar proba scrisă urmează să aibă loc în 30 ianuarie, la ora 10, la sediul Casei de cultură a orașului, de pe str. Miron Costin nr. 2.
E nevoie de opt oameni în Primăria Timișoara, printre care și trei directori executivi, unul la Direcția Dezvoltare, unul la Direcția Clădiri Terenuri I Est și altul la Direcția Clădiri Terenuri II Vest. Acestea sunt conduse cu titlu interimar de Magdalena Nicoară, Florin Răvășilă și Mihai Boncea.
Vă reamintim, în vara anului trecut Direcția de Patrimoniu a fost împărțită în două de primarul Nicolae Robu, care și-a numit fostul consilier personal director la una dintre structuri.
Viitorul șef al Direcției de Dezvoltare trebuie să aibă o experiență de minimum șapte ani, dar și studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în specializarea Construcții/Științe economice/Drept, precum și studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice, în condițiile legii.
La Direcția Clădiri Terenuri I Est și Direcția Clădiri Terenuri II Vest e nevoie tot de o vechime în muncă de șapte ani. Candidații care vor să ajungă directori trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, precum și studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administrației publice, management ori în specializarea studiilor necesare exercitării funcției publice, în condițiile legii. În concursul anunțat de PMT nu se specifică însă în ce domeniu trebuie să fie studiile necesare exercitării funcției publice.
Două dintre cele mai importante direcții din primărie funcționează de vreme bună cu directori interimari. Și la Secretariatul Primăriei este un interimar, Simona Drăgoi, care l-a înlocuit pe Ioan Cojocari, care a ieșit la pensie. Sorin Ciurariu ocupă și el tot interimar funcția de arhitect-șef, iar Dorel Cojan conduce cu titlu interimar de ani buni Poliția Locală. Și Culiță Chiș, șeful defunctei Direcții Tehnice, apoi Direcții Edilitare, acum șef al Direcției Generale Drumuri, Poduri, Parcaje și Rețele de Utilități ar trebui să dea concurs pe post, după ce primarul Nicolae Robu i-a transformat Direcția Edilitară în direcție generală.
Primarul Timișoarei a spus în repetate rânduri că nu se grăbește să organizeze concursuri, pentru că un director interimar face treabă mai bună decât un director care a câștigat un concurs.
„Interimatul este o soluție bună, da. Multe funcții de conducere sunt exercitate cu mai multă dăruire și competență de aspiranți decât de titulari. E o concluzie la care am ajuns din experiență”, explica Robu în urmă cu trei ani.
Sunt scoase la concurs și alte posturi în primărie: șef birou pentru Biroul Monitorizare Trafic, șef serviciu pentru Serviciul Certificări și Autorizări, șef birou pentru Biroul Contencios, șef serviciu pentru Serviciul Școli Spitale și șef birou pentru Biroul Proceduri Speciale de stare civilă. Detalii despre condițiile impuse, bibliografie și ce trebuie să conțină dosarele de înscriere găsiți AICI!
Relații suplimentare privind depunerea dosarelor se pot obține de la Daniela Adam sau Agata Jivkov din PMT, la numărul de telefon 0256.408.352 sau la adresa de e-mail resurse.umane@primariatm.ro.
Articole pe aceeași temă:
[related-post post_id=”2148372″]
[related-post post_id=”1823707″]
[related-post post_id=”2079469″]
[related-post post_id=”2002972″]
[related-post post_id=”1580243″]
Citiți principiile noastre de moderare aici!