Cea de-a doua ediție a Linked Culture, conferință de marketing și management cultural este dedicată operatorilor culturali din zona de vest a țări, organizatorilor de evenimente, reprezentanților organizațiilor nonguvernamentale care dezvoltă proiecte culturale și specialiștilor în comunicare. Tema acestei ediții este Cultura ca business, cu scopul de a sublinia importanța abordării structurate a evenimentelor culturale.
Evenimentul se desfășoară pe durata a două zile. Prima zi este dedicată conferințelor și sesiunilor de discuții. A doua zi se adresează celor care vor să aprofundeze cunoștințele, prin participarea la o serie de workshop-uri specifice.
Anul trecut, conferința a reunit peste 250 de participanți (operatori culturali, manageri culturali, specialiști în comunicare și markerting cultural, reprezentanți ai organizațiilor nonguvernamentale, studenți și masteranzi).
Speakerii din acest an vor fi: Andi Vanca – Electric Castle, Bogdan Șerban – Radio Guerrilla, Vlad Tăușance – Communication Strategist, AIexandra Palconi – Asociația “Prin Banat”, Ştefan Teișanu – Centrul Cultural Clujean, Karin Budrugeac – Fundația Friends for Friends, Victor Dragoș – Basca, Andreea Iager Tako – AMBASADA, Bogdan Cotîrță – Antagon Festival, Ruxandra Predescu – Specialist Comunicare, Mihaela Constantinescu – Director Buzz Cee Film Festival, Monica Felea – Cofondator Bad Unicorn, Codruța Vulcu – Director ARTmania și Blaj aLive Festival, Oana Giurgiu – Director Executiv TIFF.
Biletele se pot achiziționa de pe siteul evenimentului. Bilet ziua 1 (conferință): 79 lei, Bilet workshop: 99 lei fiecare.
Studenții beneficiază de un discount de 50% din prețul biletelor pentru prima zi a evenimentului.
Evenimentul va avea loc în 15 și 16 martie, la Adam Müller-Guttenbrunn Haus, Strada Gheorghe Lazar 9.
Citiți principiile noastre de moderare aici!