Conferința PRbeta din acest an a reunit timp de două zile unii dintre cei mai cunoscuți și respectați specialiști în diverse ramuri ale comunicării din România. Tema acestei ediții a fost „Power of the People”, despre puterea oamenilor de a aduna comunități în jurul ideilor și proiectelor pe care le coordonează.
Specialiștii invitați au vorbit despre campaniile la care au lucrat și obiectivele atinse, despre campanii de responsabilizare socială și tips&tricks în ceea ce privește noile rețele sociale. S-a discutat despre Magic Chair – scaunul solidarității pe care au stat 636 de oameni, despre noutățile din industria comunicării, campanii cu influenceri sau studii de caz despre încercarea de a schimba percepții și mentalități, conferința a reușit să acopere comunicarea și PR-ul în era digitală.
Cu această ocazie, PRbeta a anunțat lansarea Blue Moon Agency, o nouă agenție dedicată comunicării culturale și producției de evenimente culturale, care lucrează deja cu Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu, Custom Reșița, Moving Fireplaces al Asociației Prin Banat, festivalul in : v z b l, al Asociației Solidart, acestea din urmă fiind evenimente ale programului cultural TM2021. Agenția va fi condusă de Oltea Zambori, în calitate de director.
„Lucrez, de mai bine de un an, la această nouă ramură de servicii, pe care am numit-o Blue Moon Agency. Ca actori în dimensiunea culturală actuală, înțelegerea culturii și facilitarea comunicării ei intră în responsabilitatea noastră; BMagency e orientată pe comunicarea evenimentelor culturale, dar ia în grijă și partea de producție logistică”, transmite Oltea Zambori, Director BMagency.
”PRbeta înseamnă educație în comunicare. Sunt deja aproape 10 ani de când lucrăm împreună cu studenți, profesori și reprezentanți ai companiilor, cu scopul de a forma noi generații de profesioniști. Era firesc să oficializăm această relaționare. Începând din toamnă, pregătim un proiect educațional în care aducem împreună mediul academic și mediul privat, pentru a oferi tinerilor atât informație actuală într-un domeniu care se schimbă foarte rapid, cât și posibilitatea de a pune în practică ceea ce învață. Începem în Timișoara, dar ne dorim ca în maximum 2 ani să putem replica acest model în toate marile universități din țară.”, ne spune Cristina Puțan, Director PRbeta Agency despre proiectul educațional care implică atât mediul academic, cât și cel privat în formarea viitorilor profesioniști din domeniu.
Tot în cele două zile de eveniment, organizatorii au mai venit cu o veste: cea de-a zecea ediție a conferinței PRbeta va avea loc pe 14 și 15 mai 2020 și se va transforma în primul festival de PR și comunicare din România.
„Ne-am dorit mult să facem o schimbare majoră în structura și oferta conferinței noastre și ne-am dat seama că toate comunitățile pe care le-am adus lângă noi în toți acești ani, de când PRbeta există, merită sărbătorite cu un produs pe măsură. Ne place să găsim noi feluri de a ne apropia de oamenii din jurul nostru și să construim împreună pentru binele meseriei.”, transmit Cristina Puțan și Oltea Zambori, cofondatori PRbeta.
Citiți principiile noastre de moderare aici!