Suma a fost contestată de consilierul local Dan Diaconu de la PNL.
„Bugetul de 47 de milioane de lei previzionat este foarte mic și parcă văd că undeva în toamnă îl reducem la 70%, iar nevoile orașului sunt foarte, foarte mari și asta puteți vedea circulând prin oraș nu doar în zona de trotuare, dar infrastructura rutieră este din ce în ce mai degradată și o știți. Cred că este nevoie de o mai mare atenție pentru acest serviciu, iar atenția se vede și prin sumele care sunt alocate pentru cheltuielile de întreținere și reparație a drumurilor, trotuarelor, parcărilor dacă va fi cazul, noul serviciu mă gândesc că va produce anul acesta un minus, nu cred că va face un loc de parcare”, a declarat consilierul local Dan Diaconu.
Colegul său, liberalul Simion Moșiu, a întrebat de ce are un buget așa mic o firmă vitală pentru Timișoara.
„Bugetul, așa cum este astăzi, pare subestimat și știm bine că SDM are și oameni și utilități care trebuie folosite la maxim ca să scoată un profit. O să se îmbunătățească situația. Dacă vă amintiți proiectul pentru prelungirea Căii Buziașului spre Moșnița este primul făcut prin atribuire directă către SDM. Avem și alte proiecte pentru care vrem să vă propunem să nu facem licitație și să le încredințăm firmei noastre (n.r. – SDM)”, a afirmat primarul Dominic Fritz.
Viceprimarul Ruben Lațcău le-a spus consilierilor locali că le va cere votul în curând pentru reparații, prin încredințare directă către SDM, a străzilor Ștefan Procopiu, Horia Hulubei, Eugen Coșeriu și Tristan Tzara. Lucrările se ridică la 40 de milioane de lei.
De asemenea, tot SDM va reabilita trei străzi din zona Ronaț: Adam Mickiewics, Theodor Aman și Banul Severinului.
Trimite articolul
XOooooo, consilierul local Dan Diaconu poate incearca sa ne dea, noua Timisorenilor o “dare de seama” cum a cheltuit SDM banii incasati de la Timpark in ultimii 8 ani.
Planul actual este bun – sa foloseasca SDM , oamenii si utilajele alea noi (cum spunea Mosiu) si pentru proiecte mai mari, nu doar sa plombeze gropi si sa repare trotuare. Castiga si ei experienta si isi fidelizeaza angajatii. Am vazut anul trecut, SDM a facut largirea pe C Buziasului in regie proprie, mult mai bine si mai repede decat portiunea din Mosnita la care a lucrat o firma privata ( proiect de durata cu licitatii, contestatii etc). Si au avut si elemente complex – largirea podului fara intrerupere de circulatie, repararea liniiei de CF care taie drumul.
Bine ca a avut SDM ul buget sa monteze sute de calmatoare pe strazi unele aiurea ca sa ingreuneze si mai mult traficul fara a repara vechile amplasamente, Pe Eneas mai trebuie montat unul in dreptul vilei primarului!
Atit cu bolizi turnați cit și motociclete. Care gonesc zi și noapte pe toate bulevardele mari, Michelangelo, Take Ionescu, Calea Aradului etc, fără nicio oprelisti, și într-un VACARM continuu de nedescris. Nu mai spun de noxele emanate și pericolul de a secera dintr-un foc zeci de pietoni de pe trotuarul adiacent. Precum faimosul caz Cocoana cu Ferrari. Timisoara VESTUL SĂLBATIC, iar consilierii sunt PARALELI cu problemele urbei. Interesați doar de afacerile firmelor de casă cu Primaria
Pai sa puna SDM la treaba, ca unde pun mana numa calitate nu este…
De ceam plati SDM sa faca lucrari de mantuiala?
-
De acord cu tine.In multe cazuri parca muncesc sa aiba dupa ce mai lucra.Asfaltarile,dar nu numai,sunt de proasta calitate.(Deviez putin) “conducatorii” nostri,dupa ce ca fac combinatiile lor cam la orice,nici putinul ce il fac nu e de calitate.
Am inteles, ati lasat omul sa scape nepedepsit pentru uciderea studentului cu poarta de la intrare, ca si cu robulake, dar pedofilia din rotary club ramane si ea nepedepsita?