Cei de la UMB vor probabil să repete isprava de la autostrada Timişoara – Lugoj şi s-au pus serios pe treabă şi la lotul 4 al autostrăzii Lugoj – Deva, adjudecat la licitaţia organizată în acest scop. Pe acest tronson lucrările sunt ceva mai avansate decât cele de la loturile 2 şi 3. Această porțiune se va lega de autostrada ce pleacă de la Deva spre Sibiu, din zona localităţii Şoimuş. Firma s-a pus serios pe treabă şi s-a ajuns în stadiul în care pe unele porţiuni se pregăteşte deja terenul pentru fundaţie. De asemenea, se execută foraje la viitoarele poduri şi podeţe. La unele poduri lucrările sunt chiar mai avansate, conform unor surse din cadrul proiectului.
La loturile 2 şi 3 lucrările nu sunt la fel de înaintate, aici încă se lucrează la decopertarea solului şi la organizarea de şantier. Lotul 2 pleacă din zona localităţii Traian Vuia, acolo unde se termină lotul 1, deja deschis circulaţiei, până în zona localităţii Margina. Acesta a fost adjudecat de asocierea Salini-Secol, având lungimea de 28,6 kilometri. Lotul 3 are puţin peste 21 de kilometri şi a fost câştigat de asocierea dintre Comsa – Teloxim – Aldesa – Arcadis. Aici au fost instalate deja organizările de şantier, lângă localităţile Colonia Mică, respectiv Teiu.
Având în vedere zona unde va fi situată autostrada spre Deva, una muntoasă şi împădurită, aici vor trebui realizate şi o serie de pasaje speciale care vor permite traversarea pe sub autostradă a animalelor sălbatice. Cea mai importantă lucrare de artă ce va trebui realizată este cea a unui pod peste Mureş, pe lotul 3.
Citiți principiile noastre de moderare aici!