Reatribuit după „aterizarea” lui Nelu Iordache, patronul Romstrade, fosta firmă desemnată să construiască lotul 1 din autostrada Nădlac – Arad, pentru folosirea banilor primiţi pentru autostradă în vederea achiziţionării de avioane pentru o altă companie a sa, Blue Air, respectivul tronson are acum constructor nou. Faza contestaţiilor tradiţionale s-a depăşit din decembrie, iar acum se poate lucra. Nu e deocamdată cazul, dar reprezentanţii celor de la Astaldi şi Max Boegl, desemnaţi să reia constucţia şi finalizarea lucrărilor, au început să verifice situaţia lucrărilor şi gradul de degradare a acestora, în vederea continuării construcţiei. În acest moment lotul este realizat în jur de 15 – 20%. De asemenea, se vizează mai multe variante pentru amplasarea organizării de şantier, la Pecica sau la Peregu Mare.
Ceea ce este bine e că întregul lot este amplasat în câmpie, deci lucrările vor fi mult mai uşor de executat. Dacă se lucrează la capacitate maximă, tronsonul ar putea fi finalizat chiar în acest an. Lotul 1 din autostrada Nădlac – Arad are lungimea de 22,2 de kilometri, urmând să asigure legătura dintre A1 şi autostrada de la Mako.
Citiți principiile noastre de moderare aici!