Compania Națională de Căi Ferate CFR SA și TPF INGINERIE SRL au semnat marți, 7 martie, un contract pentru servicii de consultanță și supervizare a proiectării și execuției lucrărilor pe lotul 2 Lugoj – Timișoara Est, parte dintr-o investiție mai amplă care prevede modernizarea căii ferate pe ruta Caransebeș – Timișoara – Arad.
Potrivit risco.ro, TPG INGINERIE SRL este o firmă din București, înființată în 2010. În 2021 avea 75 de angajați și un profit net de peste 1,2 milioane de lei. În același an, datoriile firmei se ridicau la 14,2 milioane de lei. Aceasta s-a angajat că va superviza lucrările pe lotul 2 Lugoj – Timișoara Est contra sumei de 14.248.984,25 de lei fără TVA, adică 16.956.290 de lei cu TVA inclus, echivalentul a 3,4 milioane de euro.
De acești bani, TPF INGINERIE SRL va coordona și va asigura consultanță și supervizare în cadrul celor două etape ale contractului. De asemenea, va urmări ca Proiectul Tehnic să fie elaborat conform regulamentelor legale în vigoare.
Vă reamintim, în august 2022, ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu anunța că a fost semnat contractul pentru modernizarea infrastructurii feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad, în valoare de 8,77 miliarde de lei, bani asigurați prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR). Proiectul este împărțit pe patru loturi, care au deja constructori desemnați:
- Lotul 1: Caransebeș – Lugoj
- Lotul 2: Lugoj – Timișoara Est
- Lotul 3:Timișoara Est – Ronaț Triaj
- Lotul 4: Ronaţ Triaj – Arad.
Valoarea modernizării celor 54,13 km ai liniei de cale ferată pe secțiunea Lugoj – Timișoara Est se ridică la 1,916 miliarde de lei, fără TVA.
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
XDoar despagubirile pentru terenuri sunt la 20% din valoare…In rest sunt bani. Cum poti sa platesti 5 euro /m , cand terenul a fost cumparat cu 16 euro/ metru…?
O treaba ar fi despăgubirea sa fie cu vaucerele de stat oferite multor sarci ai României deci așa trebue lucrat plus ca trebuie sa aibă locul de munca asigurat.