„Primăria Municipiului Timișoara continuă procesul de recrutare pentru posturile vacante ale instituției, în urma respingerii de către Tribunalul Timiș a suspendării organigramei”, transmit reprezentanții instituției.
În această serie este vorba despre 17 posturi disponibile. Dintre acestea, 14 vizează departamentele: urbanism și planificare teritorială – autorizații de construire, certificate de urbanism, reabilitare cartiere istorice, banca de date urbană, disciplina în construcții, avizare PUD/PUZ precum și economic – evidență mijloace fixe, iar 3 dintre ele sunt în cadrul Biroului de reparații și mentenanță a Administrației pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara.
Probele concursului constau în selecția de dosare, probă scrisă din bibliografie prestabilită și interviu.
Cele 17 posturi vacante sunt:
- Consilier, clasa I, grad asistent – Biroul Reabilitare Cartiere Istorice şi Monumente
- Consilier, clasa I, grad principal – Biroul Reabilitare Cartiere Istorice şi Monumente
- 2 posturi de Consilier, clasa I, grad asistent- Compartimentul Autorizații de Construire şi Certificate de Urbanism Zona de Nord
- 2 posturi de Consilier, clasa I, grad debutant – Compartimentul Autorizații de Construire şi Certificate de Urbanism Zona De Sud
- Consilier, clasa I, grad asistent – Compartimentul Autorizații de Construire și Certificate de Urbanism Zona Centrală, Zone de Construire Protejate
- Consilier, clasa I, grad asistent – Biroul Banca de Date Urbană
- Consilier, clasa I, grad superior – Biroul Banca de Date Urbană
- Consilier, clasa I, grad superior – Compartimentul Autorizare Activități Comerciale și Publicitate
- Consilier, clasa I, grad asistent – Biroul Disciplina în Construcții
- Consilier, clasa I, grad debutant – Biroul Disciplina în Construcții
- Consilier, clasa I, grad superior – Biroul Avizare PUD/PUZ
- Referent, clasa III, grad superior – Biroul Evidența Mijloacelor Fixe
- Consilier, clasa I, grad profesional superior la Birou Reabilitare și Investiții;
- Consilier, clasa I, grad profesional asistent la Birou Reabilitare și Investiții;
- Consilier, clasa I, grad profesional asistent la Birou Reparații și Mentenanță.
Dosarele se pot depune până în data de 20 februarie 2023, la sediul Primăriei Municipiului Timișoara din bulevardul C. D. Loga nr.1, parter, camerele 7, 8. Mai multe informații pot fi accesate AICI.
Vă reamintim, în 27 ianuarie, alte 17 posturi disponibile la PMT au fost scoase la concurs. Pentru oricare dintre ele sunt necesare studii superioare, finalizate cu diplomă de licență și cunoștințe intermediare de IT. Pentru o mare parte dintre ele se cere și o limbă străină (engleza, nivel mediu). Anterior, PMT a anunțat un alt concurs de angajare pentru ocuparea a patru posturi – trei de manageri de cartier și unul pentru scrierea de proiecte pentru accesarea de fonduri europene.
Pe aceeași temă:
Se fac angajări la Primăria Timișoara. 17 posturi scoase la concurs
Trimite articolul
XParca era vorba ca avem cu 25% mai multi bugetari prin birouri raportati la nr. de locuitori !!E si asta o mafie la comanda politica ,doar la anu vin alegerile ,nu ?