Brantner poate primi 1,499 milioane de lei cu tot cu TVA pentru „curățarea și transportul zăpezii de pe căile publice și menținerea în funcțiune a acestora pe timp de polei sau de îngheț, în municipiul Tmișoara”, adică puțin peste 300.000 de euro. Durata contractului este de un an.
Prețul este considerabil mai mic față de contractul subsecvent de anul trecut, în care Primăria Timișoara s-a angajat că plătește cel mult 3,4 milioane de lei cu TVA, aproape 700.000 de euro.
Conform documentului semnat în 15 ianuarie, societatea poate fi penalizată cu 0,5% pe zi din valoarea facturii lunare pentru nerespectarea obligațiilor, cum ar fi neîntocmirea Jurnalului de activitate pe timp de iarnă, nerespectarea locurilor de depozitare și descărcare a zăpezii rezultate în urma îndepărtării acesteia de pe căile publice, neasigurarea stocurilor de materiale antiderapante necesare activității de deszăpezire și combaterea poleiului.
Acordul-cadru pentru deszăpezire a fost semnat în anul 2019 și are o valoare totală de 37,14 milioane de lei. Este valabil patru ani, iar Brantner ar trebui să poată pune la dispoziție cel mult 44 de utilaje: multifuncționale de capacitate mare, multifuncționale de capacitate mică, cu încărcător frontal, de transport al zăpezii și gheții, autocisterne, echipamente care trebuie să se încadreze în norma de poluare a motorului minim Euro 3.
Contractul cuprinde toate cele 1.227 străzi din Timișoara, care au fost împărțite în artere importante și mai puțin importante. 268 de străzi au un grad ridicat de prioritate pentru utilajele de capacitate mare, iar în listă intră toate bulevardele, străzile mari, căile de acces în Timișoara și piețele și străzile din zona centrală.
Conform caietului de sarcini întocmit de fosta administrație a orașului, ar fi trebuit dezvoltată și o aplicație care să fie pusă chiar și la dispoziția timișorenilor, după ce acestora li s-a promis în repetate rânduri că vor putea vedea în timp real intervențiile utilajelor de deszăpezire. La aplicație a început să se lucreze abia acum.
Articole pe aceeași temă:
Primăria Timișoara a semnat un contract cu firma de deszăpezire în plină iarnă. E valabil un an
Trimite articolul
XOare plătim servicii neprestate, chiar dacă afara e uscat și soare ? Întreb pt un prieten …
-
Da. Poti sa-i spui prietenului ca asa cum unii platesc pentru pensie dar nu o mai apuca, sau platesc pentru somaj dar nu ajung sa fie in somaj si sa beneficieze de somaj, cum platesc unii pentru educatie cu toate ca au evitat-o cu brio sau nu au copii care sa beneficieze de educatie, sau cum plateste pentru sanatate dar e sanatos tun si nu ajunge la doctor, etc., asa se plateste si acest serviciu. Daca toata iarna e soare si uscat, norocul acelei companii, daca toata iarna ninge si e polei, ghinion.
Se plateste practic un serviciu de permanenta, care trebuie sa functioneze in anumite conditii. In cazul de fata atunci cand ninge sau e polei.
Intrebarea pe care ar trebui prietenul tau sa si-o adreseze este: daca sunt platiti atunci cand ninge si e polei, dar firma nu face ceva pentru indepartarea lor?
-
Draga Antiderapant, poate peste câțiva ani și câteva dosare penale, vom ajunge sa plătim EXACT pe ce s-a prestat, nu alte servicii imbecile. A nins, ai ridicat x metri cubi, atâta ești plătit. Restul, sunt pesedisme din banul public. Desigur, viitoare dosare penale. E doar o kestiune de timp. Chiar e timpul sa punem capăt acestor abordări și jafuri din banul public !!!
-
Comparația cu principiul contributivității este imbecila. In cazul dezăpezirii, nu se aplica. Sunt vise pesediste. Arunca un ochi la cum arată astfel de contracte in Austria, in Germania, in Norvegia sau Suedia, și mai discutam. Și apropo, vei putea compara și prețurile. Oare de ce am o bănuiala ca miroase a contracte cu dedicate, închisese și prețuri supraevaluate și in defavoarea statului ?
-
Eu zic sa cumpere si niste tunuri de zapada si sa incheie contract de intretinere cu o firma de garaj sa fie totul facut pana la capat romaneste.
Ce frumos le scot nemtoteii banii din buzunar timisorenilor 🙂