Una dintre temele discutate s-a referit la eficientizarea activităţii poştale, identificarea punctelor slabe şi rezolvarea reclamaţiilor existente în fiecare judeţ în parte. Reclamaţiile vizează, cu preponderenţă, întârzierea unor trimiteri poştale sau abonamente de presă, respectiv atitudinea anumitor oficianţi în relaţia cu clienţii. Nelu Balaş le-a cerut directorilor judeţeni de Poştă să prezinte o situaţie clară cu privire la aceste aspecte până săptămâna viitoare.
Contractele păguboase au constituit o altă temă a discuţiilor de marţi, directorii judeţeni având sarcina să monitorizeze şi să reanalizeze tot ce există în portofoliul lor.
„Cât despre spaţii, am decis să părăsim 20 de locaţii, în care am stat până acum, pentru că, am spus-o şi-o repet, nu este posibil să plătim pentru patru stele şi să stăm la una…”, ne-a declarat directorul Centrului Regional Reţea Poştală Timişoara.
În discuţiile cu şefii sucursalelor judeţene, directorul Nelu Balaş a prezentat concluzia celor două zile de discuţii cu poştaşii, purtate în cadrul unui mic dejun inedit, instituit în fiecare dimineaţă.
„Colaborarea mea cu directorii judeţeni este foarte bună. Discuţiile acestea se desfăşoară periodic şi sunt extrem de utile, în încercarea de a rezolva problemele din cele patru judeţe şi de a ne desfăşura activitatea în consens”, a declarat Nelu Balaş.
M. Hoster
Citiți principiile noastre de moderare aici!