Iulius Town are proporţii uriaşe, de peste 190.000 mp închiriabili, iar decorarea de Crăciun a unui proiect atât de amplu nu este deloc facilă şi necesită implicarea unor echipe de zeci de oameni. Discuțiile despre tematica decorațiunilor încep încă din vară. Caterina Dehelean Muller, Director Marketing, la Iulius Town:
„Poate părea amuzant, dar în luna august, când oamenii sunt în concediu, la plajă, noi discutăm despre cum ne-am dori să arate decoraţiunile de iarnă. În fiecare an, venim cu modele noi, pe care le gândim astfel încât să fie personalizate pe dorinţele clienţilor, fiind fabricate special pentru reţeaua Iulius. Odată ce avem conceptul, elaborăm o hartă detaliată cu amplasarea brazilor de mari dimensiuni, a colțurilor foto tematice și a sutelor de arbori și arbuști din parc pe care îi decorăm cu luminiţe, cu scopul de a crea o atmosferă de poveste. Durata procesului de montaj, excluzând etapele de brainstorming și planificare, este de aproximativ o lună. Pentru succesul acestui proiect complex, colaborează echipe din diverse departamente – marketing, tehnic, horticol, alături de alpiniști profesioniști.”
Anul acesta, Iulius Town propune un Crăciun pentru toate generațiile, cu trei brazi impozanți, fiecare cu o temă specială.
„În Atrium se află bradul de 15 metri înălțime, piesa centrală, care are la bază trei camere personalizate – Camera Cadourilor, Camera de Turtă Dulce și Camera Ținutului Înghețat, iar o instalație specială creează magia unei ninsori spectaculoase. În zona magazinului Lefties, bradul cu instalații neon este un punct de atracție pentru generația Z, pentru că este cadrul perfect pentru fotografii memorabile. Bradul retro este amplasat în exterior, în zona Tucano, și oferă vizitatorilor șansa de a păși în interiorul unui televizor uriaș, evocând o atmosferă nostalgică și plină de farmec”, mai completează Caterina.
Deși se folosesc instalaţii cu zeci de mii de luminițe, acestea au fost selectate cu atenție, având în vedere principiul sustenabilității.
„Luminițele utilizate sunt de tip LED, având un consum energetic redus, contribuind astfel la un impact ecologic minim. În plus, Iulius Town beneficiază de panouri fotovoltaice, care contribuie la economisirea energiei electrice”, a declarat Directorul de Marketing al Iulius Town.
Trafic mai mare cu cel puţin 10%
Reprezentanții Iulius Town spun că proiectul este o destinație de top în perioada sărbătorilor, iar pentru luna decembrie se așteaptă ca numărul vizitatorilor să crească. Iulius Town include una dintre cele mai mari suprafeţe din România dedicată retailului: peste 108.000 mp, cu 450 de magazine. Anul acesta, mixul s-a diversificat prin inaugurarea a două department stores de mari dimensiuni, cu preţuri atractive, dar și a mai multor locații premium.
„Luna decembrie rămâne, tradițional, cea mai aglomerată perioadă a anului, iar pentru acest sezon prognozăm o creștere de cel puțin 10% a traficului, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Ne așteptăm şi la o creștere considerabilă a numărului de turiști, atât din orașele limitrofe, cât și din țările vecine, precum Serbia și Ungaria, datorită accesului facil spre Timișoara și atractivității unice a proiectului nostru. Această evoluție este susținută și de magazinele recent deschise, precum Primark, Lefties și BOSS, și de ofertele care îmbunătățesc semnificativ experiența de shopping și divertisment.”
În perioada sărbătorilor, clienţii explorează ofertele din magazine, cu mii de idei pentru cadouri perfecte sau produse pentru decorarea locuinței în spiritul Crăciunului.
„Preferințele clienților diferă în funcție de generație și stil de viață. Generația Z este atrasă de produsele populare pe platformele de socializare și de calendare advent, iar corporatiștii se concentrează pe cadourile de Secret Santa pentru colegii de birou. Familiile cu copii au ca prioritate jucăriile, iar la acest capitol, Iulius Town îmbină armonios funcţiunile educative, activitățile pentru petrecerea timpului de calitate cu elementele captivante pentru cei mici. Apoi, observăm o cerere crescută pentru serviciile de înfrumusețare și pentru produse care contribuie la crearea unei atmosfere festive de Crăciun, acasă, de la decorațiuni, până la ingrediente pentru rețete specifice. Oferta diversă pe care o pune la dispoziţie Iulius Town îl poziţionează ca o destinație completă de cumpărături şi timp liber şi în sezonul sărbătorilor, capabilă să răspundă așteptărilor tuturor categoriilor de public”, spune directorul de marketing.
Ce poţi face la Iulius Town, în această perioadă?
Crăciunul este ocazia ideală de petrecere a timpului alături de cei dragi, iar mesele în familie, la un restaurant, pot transforma această sărbătoare într-o experiență memorabilă. Iulius Town are peste 11.000 mp dedicați locaţiilor de tip HORECA, cu numeroase restaurante concept, cafenele și unul dintre cele mai mari food court-uri din România. Conform managerului de marketing „aceste locaţii organizează petreceri tematice de sezon, inclusiv evenimente speciale dedicate Crăciunului și Revelionului”.
La capitolul distracţii, în preajma sărbătorilor, Iulius Town vine cu evenimente variate, întâlniri pentru copii cu Moş Crăciun, distracţie pe gheaţă la patinoar, dar şi cu proiecţii digitale de ultimă generaţie. La MINA Pop-Up din parcarea UBC 0, cei mici au ocazia să pătrundă în universul fascinant al lui Moş Crăciun cu ocazia unui nou show imersiv. „Magia sărbătorilor de iarnă” combină proiecții spectaculoase despre călătoria Moşului, scene din atelierul său de jucării și imagini de iarnă pline de farmec. La MINA Pop-Up mai rulează şi spectacolele „Gustav Klimt”, „Van Gogh”, „Casele cu ochi închişi” şi „Cosmos”, care pot fi admirate până pe 9 februarie 2025. Informaţii despre orar şi bilete găsiți pe site-ul minamuseum.com.
În plus, copiii sunt aşteptaţi de Moș Crăciun în Atrium, în perioada 20 – 23 decembrie.
De sărbători, Iulius Town va avea un program special. În Ajun, magazinele sunt deschise până la ora 18.00, iar în prima zi de Crăciun angajaţi magazinelor au liber, urmând ca de pe 26 decembrie programul să revină la normal. Același orar se aplică și de Revelion.
Cei care vor să iasă la mişcare inclusiv în zilele de sărbătoarea, trebuie să știe că patinoarul este deschis inclusiv pe 25 decembrie și 1 ianuarie 2025, în intervalul orar 14.00 – 22.00. Și Cinema City este deschis în prima zi de Crăciun și în prima zi a anului 2025 de la ora 14.00 până la 23.00.
(2778)
Citiți principiile noastre de moderare aici!