Vineri, 12 aprilie, în prezenţa conducerii Credit Agricole Bank România, a avut loc inaugurarea oficială a noului sediu al sucursalei Timişoara. Decizia de a muta unitatea bancară într-un nou sediu a fost luată pentru a putea oferi clienţilor servicii de calitate la standarde internaţionale.
“Dorim să oferim cele mai bune servicii clienţilor noştri, de aceea urmărim în continuu să actualizăm standradele băncii la nivelul celor ale grupului Credit Agricole. Pe plan local ne adresăm tuturor categoriilor de clienţi – retail, IMM şi Corporate, cu o gamă variată de produse şi serviciii, menite să răspundă tuturor nevoilor financiare ale acestora. În acest moment Credit Agricole are în România 22.000 de clienţi, sunt sigur că după deschiderea acestui nou sediu numărul clienţilor va ajunge la 23.000 – 24.000!”, a declarat Francis Chabane, director general adjunct al Credit Agricole Bank Romania, cu ocazia inaugurării noului sediu.
“Noua locaţie a sucursalei este mult mai accesibilă tuturor partenerilor noştri, iar noul concept modern de retail reflectă transparenţă în toate aspectele operaţionale ale sucursalei, precum şi în oferta de produse şi servicii financiar-bancare, răspunzând astfel prompt şi eficient nevoilor clienţilor”, a declarat, la rândul său, Cătălin Pop, directorul sucursalei Timişoara a băncii.
Citiți principiile noastre de moderare aici!