Vă reamintim că lucrările pentru amenajarea acestui skatepark au început în 2015 și trebuiau să fie gata în doar trei luni. Firma Kasdum-GF, care a câștigat licitația pentru suma de 1,7 milioane de lei, fără TVA, a refuzat însă să continue lucrările motivând probleme de proiectare și omisiuni în listele de echipamente, care ar fi însemnat costuri suplimentare de 280.000 de lei, conform acestora.
Primăria Timișoara a refuzat să suplimenteze banii alocați și s-a ajuns în instanță. În luna mai a anului trecut, judecătorii au dat dreptate municipalității.
„Având în vedere nerespectarea de către executant a obligaţiilor asumate prin contractul de execuţie lucrări nr. 82/10.04.2015, la data de 31.08.2015 compartimentul de specialitate din cadrul Direcţiei de Mediu, în calitate de reprezentant al achizitorului privind urmărirea şi derularea contractului mai sus menţionat, a întocmit Referatul pentru încetarea de drept a contractului de execuţie lucrări nr. 82/10.04.2015 pentru obiectivul de investiţii «Amenajarea pistei de skateboard în Parcul Central din Municipiul Timişoara» înregistrat cu nr. SC 2015-23156/31.08.2015. La Tribunalul Timiş, Secţia de Contencios Administrativ şi Fiscal, s-a aflat pe rol dosarul nr. 6347/30/2015 având ca obiect pretenţii, formulate de către SC KASDUM-GF SRL în calitate de reclamant şi Municipiul Timişoara prin Primar, în calitate de pârât. Prin Decizia civilă, de la Curtea de Apel, nr. 3086/19.05.2017 prin care s-a respins acțiunea reclamantei SC KASDUM GF SRL”, se arată într-un proiect care va ajunge în această lună pe masa consilierilor locali.
În luna decembrie, municipalitatea a organizat o nouă licitație, însă procedura a fost anulată din cauza… unor probleme de proiectare și a faptului că nu a fost revizuit devizul general.
„În urma primirii Deciziei civile s-a demarat procedura de achiziție publică a contractului de execuție lucrări de amenajare. Datorită unor lipsuri din proiectul tehnic postat în SEAP, procedura a fost anulată și a fost solicitată proiectantului SC URBANITO CITY CONCEPT S.R.L. revizuirea proiectului și a devizului general”, se mai arată în proiectul amintit.
Așa se face că acum consilierii locali vor trebui să aprobe o actualizare de deviz, lucrările estimate urmând să coste cu circa… 300.000 de lei mai mult. Mai exact, lucrarea este estimată să coste acum 2,012 milioane de lei, fără TVA.
Potrivit viceprimarului Dan Diaconu, restul amenajărilor din Parcul Central se vor încheia în luna iulie sau august.
Articole pe aceeași temă
Vesti bune pentru skaterii din Timisoara: Primaria a pornit licitatia pentru un nou skatepark
Citiți principiile noastre de moderare aici!