Soluţii în facilitarea gestionării arhivei
A apela la specialişti autorizați în domeniul arhivării va reprezenta pentru compania ta un mare avantaj în ceea ce priveşte catalogarea, clasarea şi depozitarea în spaţii sigure a tuturor documentelor incluse. Beneficiind de sprijin în întocmirea unui nomenclator, se va putea stabili rapid care sunt termenele legale de păstrare pentru toate documentele arhivei, astfel că procesul de distrugere documente cu termen de păstrare depăşit se va putea efectua rapid şi în condiţii de maximă siguranţă.
O echipă specializată va pregăti documentele destinate distrugerii, îndepărtând capsele şi materialele plastice, le va introduce în tocător, va vira către reciclare resturile obţinute şi va emite un certificat de distrugere confidenţială, care îţi va fi înmânat. Prin acest proces, se facilitează o gestionare mult mai rapidă a întregi arhive, urmând ca documentele valabile rămase, să fie catalogate, clasate şi depozitate în spaţii sigure şi conforme legislaţiei în vigoare. Întregul volum de documente arhivate este transferat şi în format digital, astfel că tu vei putea primi la cerere orice tip de document.
De ce este recomandat să apelezi la serviciile de arhivare?
Atunci când ţi-ai propus să realizezi arhivare documente în cele mai bune condiţii de siguranţă şi confidenţialitate, serviciile de arhivare vor reprezenta soluţia optimă. Vei avea acces la servicii oferite la cel mai înalt nivel de profesionalism, arhiva ta fiind supusă unei catalogări corecte, îndepărtării şi distrugerii documentelor cu termen de păstrare depăşit şi de depozitarea în spaţii care garantează siguranţă şi protecţie în faţa calamităţilor. Cu o arhivă astfel organizată, tu te vei putea bucura de mai mult spaţiu în cadrul companiei tale, iar serviciile de arhivare îţi vor facilita o mai bună gestionare a costurilor implicate în organizarea, păstrarea şi manevrarea documentelor.
Transparenţă şi rapiditate
Este foarte important să poţi avea acces rapid la documentele incluse în arhiva companiei tale, astfel că va fi suficient doar să transmiţi cererea de eliberare a unui document, iar în termen de două ore îl vei primi în format digital. În cazul în care este nevoie de formatul fizic al documentului, indiferent de zona în care activezi, acesta îţi va fi înmânat în termen de 24 de ore. Serviciile de arhivare îţi stau la dispoziţie cu consultanţă, astfel încât orice problemă sau nelămurire să poată fi rapid rezolvate şi compania ta să se bucure în continuare de siguranţa şi confidenţialitatea documentelor incluse în arhivă. De la întocmirea nomenclatorului de păstrare a documentelor, până la pregătirea şi depozitarea arhivei în spaţiile special destinate, toate serviciile îţi vor fi puse la dispoziţie la un înalt nivel de profesionalism şi la preţuri accesibile.
(2987)
Citiți principiile noastre de moderare aici!