Ce își propun vicepreședintele CJ Timiș, Alexandru Proteasa, edilul Reșiței, Ioan Popa și liderul CJCS Romeo Dunca este să „revitalizeze turismul pe muntele Semenic și proiecte importante date uitării”. Schiliftul pârtiei Slalom Uriaș de pe muntele Semenic intră în obiectivele comune ale celor două județe, pentru a fi întreținut și pentru a funcționa de iarna viitoare la capacitate maximă.
„S-a reușit deblocarea activității societății comerciale Schilift SRL în care CJ Timiș este parte alături de județul vecin și primăria Văliug. Trebuie spus că societatea administrează schiliftul pârtiei Slalom Uriaș de pe muntele Semenic. Discuțiile aplicate au condus la mai multe posibilități de lucru, astfel încât pârtia să poată primi turiști la capacitate maximă în următorul sezon de iarnă, 2021 – 2022”, transmit reprezentanții CJ Timiș.
Societatea care administrează schiliftul nu a funcționat timp de câțiva ani, iar în prezent reprezentanții județelor au reluat activitatea sa. Nicolae Lințu va fi administratorul societății, iar reprezentanți din partea celor două județe în Adunările Generale ale Aadministratorilor societății vor fi Viorel Bașag (CJ Caraș- Severin), Alin Gorșcovoz (CJ Timiș) și Marius Mocanu din partea Consiliului Local Văliug. Schiliftul este construit pe un teren ce aparține de localitatea Văliug, iar Consiliul Județean Timiș a investit la înființarea sa, în urmă cu câțiva ani.
Trimite articolul
XConcret ar trebui facute doua lucruri mari si late si “reprezentantii judetelor” ar trebui sa isi puna mintea la contributie pentru :
1.) reabilitarea drumului pana la semenic
2.) sa gaseasca un investitor care sa faca investitii serioase in statiune si in instalatii. Statiunea arata absolut jalnic, hotelurile din era comunista nu mai pot fi recuperate iar cele noi arata destul de indoielnic, nu mai vorbesc de cele 2-3 chioscuri care dau un aer specific de Bosnia in anii ’90.
Daca primul punct este absolut realizabil cu un minim de efort din partea “reprezentantilor judetelor” – fonduri pentru reabilitarea unui amarat de drum putand fi accesate din diverse bugete – daca “infaptuirea” unui proiect pentru fonduri europene este prea complicat, se mai gasesc atatia bani in pusculita CJ-ului, ei bine, punctul doi, gasirea unui investitor privat serios pentru statiune naste un conflict (sufletesc-intern) intre “reprezentantii judetelor” din institutie si “reprezentantii judetelor” persoanele fizice.
In rest deblocarea activitatii unui SRL care opereaza o amarata de instalatie veche este evident o mare realizare
N-avem ce face cu banii publici?
Daca e util sa fie finantat de privati.
A ajuns tot Timisul sa plateasca ce- place lui Dunca la Resita…
-
Aveti dreptate
M as bucura daca dl Dunca ar grabi lucrarile la drumul care face legatura intre A1 si giratoriul de la centura. Acesta trece prin fata sediului firmei sale de transport si arata ca dupa razboi . Fara comentarii
Ok, dar de ce este actionar CJ Timis?? Nu este pe raza judetului Timis. Care este oportunitatea pentru judet? Este legal macar?
Sa faca o gondola din valiug… asta e singuru sens.
Baaa, poate unii oameni au ajuns în punctul in care nu mai au ce pune pe masa iar ei vor să i duca la schii, pe ce bani, de unde? Sau acest articol face referința la bugetari ca doar ei nu au suferit și nu suferă de pe urma acestei ” pandemii ” si isi permit luxul? Despre ce vorbim?
Mi se pare o idee foarte buna , poate aduce beneficii in amandoua taberele aceste parteneriate. In sfarsit unii incep sa gandeasca .