„Conceptul creativ urmăreşte să reunească multitudinea de servicii şi domenii pe care clientul le poate regăsi în oferta Iulius Mall. Am ilustrat numeroase produse, dar am căutat să păstrez o notă simplă, elegantă, din care să se poată distinge cu uşurinţă logo-ul şi sloganul Iulius Mall”, a declarat Lavinia Neda, câştigătoarea concursului. Conceptul grafic propus de câştigătoare a fost premiat cu 500 de euro şi se va regăsi din această toamnă pe pungile Iulius Mall. Alţi cinci concurenţi au fost recompensaţi cu câte 100 euro: Zoltan Fodor, Daniel Sărătoc, Cosmin Coita, Liviu Cabău, Sorin Golumbeanu. La concursul “Noua pungă de cumpărături”, iniţiat de Iulius Mall Timişoara în perioada 25 septembrie – 9 octombrie 2009, au participat 102 de concurenţi, cu 162 de propuneri grafice. Cele şase lucrări câştigătoare pot fi vizionate accesând site-ul www.iuliusmall.com/timisoara/eveniment.
Cumpărăturile la mall se vor face sub un nou design
Iulius Mall va avea un nou design pentru punga de cumpărături. Timişoreanca Lavinia Neda, în vârstă de 27 ani, a fost desemnată câştigătoarea concursului care a stabilit noul desen ce va fi tipărit pe pungile centrului comercial.
Citiți principiile noastre de moderare aici!