Linia de troleibuz spre Ghiroda a devenit funcțională duminică, 13 decembrie. Lucrările de extindere, realizate din fonduri europene, au fost finalizate cu puțină întârziere, dar la timp, astfel încât municipalitatea și RATT să nu piardă banii. Este vorba despre 15,8 milioane de lei, din care 12,7 milioane din fonduri europene, pe care nu mai trebuie să le dăm înapoi.
Potrivit autorităților locale, care au inaugurat cu mare fast noua cursă RATT, sâmbăta trecută, în zilele lucrătoare, M11 are câte 30 de curse spre Ghiroda, numărul acestora urmând să scadă la 16, respectiv zece, sâmbăta și duminica. Sau cel puțin așa susține primarul din Ghiroda, Vasile Dorel Cădariu, pentru că directorul Regiei Autonome de Transport în Comun Timișoara, Ioan Goia, nu s-a deranjat să participe la inaugurare. De altfel, nimeni de la RATT nu a ieșit pe traseu alături de primarul Nicolae Robu și de primarul din Ghiroda.
Călătorii pot circula cu bilete obișnuite de 2 lei, iar abonamentul pe această linie este de 50 de lei. Odată cu introducerea troleibuzului pe traseu, RATT a renunțat la linia de autobuz M30, care asigura legătura Timișoarei cu Ghiroda.
Oamenii care fac naveta însă spre Timișoara au o sumedenie de nemulțumiri.
„Așa cum bănuiam, bătaia de joc continuă! Firobuzul cel minunat circulă probabil după ora Americii, căci după cea din România nu! L-aș invita pe domn’ primar să circule o «tură» cu firobuzul după-masă, dacă are curaj, când vine populația de la serviciu! Orarul e făcut pentru el și familie strict? A făcut un sondaj când a luat hotărârea de a face programul? Pentru perioada alegerilor au și timp, și bani de sondaje, așa e? Pentru cetățenii care îngheață în stație nu e nicio problemă? Pentru întârziatul la serviciu? Rușine!”, a scris, pe Facebook, unul dintre nemulțumiți.
Părerile nu au întârziat să apară. Tot mai mulți locuitori din Ghiroda se plâng de RATT și de Primăria Ghiroda.
„Nu îl interesează (n.r. pe primarul Vasile Dorel Cădariu, edilul Ghirodei) că acum copiii noștri fac 50 de minute până la Bastion. Cu autobuzul făceau 15 minute”, a notat un altul.
„Jalnic. Dimineața merge foarte încet, stă în stații… Nu știu ce așteaptă, pentru că oricum întârzie și noi întârziem la serviciu, dar cui îi pasă?”, a scris altcineva.
Extinderea troleibuzului 11 pe actuala linie M11 are 7.5 kilometri, cu următoarele stații: Calea Dorobanţilor – DN 6 – str. Victoria – str. Ialomiţa – str. Dunărea – Calea Ghirodei – str. Turda – str. Palmierilor – str. Ştrandului.
Alte articole pe aceeași temă:
Troleibuzul merge pana la Ghiroda, dupa o investitie de 16 milioane de lei
Citiți principiile noastre de moderare aici!