Training-urile se vor desfăşura în cadrul proiectului strategic „Dezvoltarea inovaţiei, creativităţii, responsabilităţii şi sustenabilităţii antreprenoriatului strategic românesc”, implementat sub sloganul „Fii tânăr antreprenor pentru viitor!”.
Proiectul se va derula pe o perioadă de trei ani (ianuarie 2011 – decembrie 2013) şi este cofinanţat de Fondul Social European, prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.
În cadrul a 16 cursuri de formare antreprenorială susţinute de traineri calificaţi CNFPA în mai multe centre regionale printre care şi cel de la Timişoara, tinerii se vor putea specializa în diferite meserii. Aceste centre regionale vor fi deschise în mai multe oraşe din România înainte de finalul acestui an.
Înscrierile la cursurile de formare profesională au început în data de 24 august 2011 şi se vor derula până la data de 30 noiembrie. Persoanele cu vârsta cuprinsă între 18 şi 35 de ani interesate pot opta pentru urmarea unui astfel de training trimiţând o solicitare la adresa de e-mail: inscrieri@fiitanarantreprenor.ro
„Un astfel de proiect vine să sprijine tinerii în demersul lor de a-şi construi o carieră, de a fundamenta informaţii pe care le-au dobândit până în prezent şi de a-şi obţine independenţa financiară într-un mod responsabil, orientat către schimbare, inovaţie şi creativitate. Formarea resurselor umane este o componentă esenţială spre care trebuie să ne orientăm eforturile în vederea obţinerii performanţei în toate domeniile, în special în dezvoltarea culturii antreprenoriale.”, a declarat Cristina Catană, manager proiect.
În total 4830 de tineri vor beneficia de traininguri gratuite de formare profesională. Cele 16 cursuri organizate acoperă întreaga arie de formare în domeniul antreprenoriatului: „Manager proiect”, „Manager resurse umane”, „Manager al sistemului de management securitate şi sănătate în muncă”, „Manger de inovare”, „Expert evaluator de întreprinderi”, „Contabil”, „Cercetător economist în marketing”, „Asistent în relaţii publice şi comunicare”, „Agent comercial”, „Competenţe sociale şi civice (responsabilitatea socială a companiei)”, „Competenţe antreprenoriale (leadership)”, „Competenţe antreprenoriale (negociere)”, „Competenţe antreprenoriale (legislaţie comercială)”, „Tehnologia informaţiei şi comunicării”, „TIC – elemente suport în managementul firmă – Microsoft Project” şi „Managementul documentelor”.
Persoanele care aleg să urmeze cursurile de formare profesională conform primei variante vor obţine certificate autorizate CNFPA (Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor).
Citiți principiile noastre de moderare aici!