Măsura ar facilita încasările la bugetul local, permițând o recuperare mai rapidă și eficientă a obligațiilor fiscale.
„Cetățenii și companiile pot depune cererile pentru anularea accesoriilor fiscale până la 25 noiembrie 2024. Este esențial ca datoriile principale să fie achitate până la această dată pentru a beneficia de facilități.
Cererile vor putea fi depuse fie la registratura online a Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara, la adresa office@dfmt.ro, fie la registratura de la sediul acesteia, de pe str. A. Demetriade nr. 1”, precizează reprezentanții primăriei.
Potrivit acestora, în prezent, în evidențele Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara (DFMT) sunt înregistrate obligații fiscale restante în valoare totală de 208,4 milioane de lei.
Majoritatea, 111,9 milioane de lei, aparțin persoanelor juridice. În plus față de această sumă, majorările de întârziere – dobânzile și penalitățile care acum pot fi evitate – sunt în valoare totală de 56,2 milioane de lei: 24,7 milioane la persoanele juridice, 31,5 milioane la persoane fizice.
Inițiativa, care se bazează pe Ordonanța de Urgență 107/2024, va ajunge la vot în consiliul local marți. Proiectul de hotărâre poate fi studiat AICI.
Citiți principiile noastre de moderare aici!