Reprezentanții Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara (DFMT) au anunțat reluarea programului de lucru cu publicul, cu unele excepții, din 12 ianuarie 2015, data de la care vor putea fi achitate și impozitele și taxele locale. Acestea au fost aprobate, prin hotărâre de consiliu local, încă din primăvara anului trecut, rămânând, în 2015, la acelaşi nivel ca și în 2014.
Așadar, dacă nu au survenit modificări în ceea ce priveşte bunurile deţinute, timişorenii vor plăti aceleaşi impozite şi în 2015.
Începând cu data de 5 ianuarie a fost reluată activitatea de înregistrare a cererilor de eliberare a certificatelor de atestare fiscală privind impozitele, taxele locale și alte venituri la bugetul local. De asemenea, se pot achita obligațiile constând în amenzi în această perioadă.
Biroul Evidență Contribuabili și Încasări Bugetare al DFMT funcționează luni, miercuri, joi și vineri între orele 8:30-16:00, iar marţi între orele 8:30-18:00. Acesta este programul de lucru al casieriilor.
Programul de eliberare a certificatelor fiscale este: luni, miercuri și joi, între orele 8:30-13:00 și 14:00-16:00, marți între 8:30-13:00 și 14:00-18:00, vineri între 8:30-12:00 și 13:00-14:00.
La Lugoj, oficialii primăriei au anunțat că impozitele şi taxele datorate de cetăţeni se pot achita începând cu data de 8 ianuarie 2015 la casieria serviciului, la camera 1, la parter, după următorul program: luni, marți și joi între orele 8:00-11:00 și 11:15-15:00, miercuri între orele 8:00-11:00, 11:15-15:00 și 15:30-17:00, iar vineri în intervalul 8:00-11:00 și 11:15-14:00.
Reprezentanții municipalității lugojene le reamintesc contribuabililor faptul că trebuie să aibă asupra lor cartea sau buletinul de identitate atunci când se prezintă să își achite taxele și impozitele.
Pentru plata cu anticipaţie, pe întregul an, pâna la data de 31 martie, a impozitului pe clădiri, terenuri şi mijloace de transport se acordă o bonificaţie de 10%.
Citiți principiile noastre de moderare aici!