„Noi, ca ființe umane, nu avem voie să ne simplificăm și să fim preocupați numai de lucruri materiale. Trebuie să rămânem cu o componentă sufletească cât mai consistentă. Eu pun suflet în tot ce fac. Dacă nu pot să pun suflet, mai bine nu fac. Unul dintre locurile unde se potrivește să pui suflet este sportul”, a spus dintr-o dată Nicolae Robu.
Filosoful Robu a făcut, însă, imediat loc pragmaticului Robu, care nu înțelege cum de CMPDTP (Cea mai Poli dintre toate Poli), așa cum îi place să se refere la echipa de fotbal, nu atrage mai mulți sponsori privați. În opinia lui, dacă fiecare firmă din cele 1800 aflate în topul companiilor de succes din județ ar dona doar 100 de euro pe lună, s-ar strânge peste 2 milioane de euro pe an.
„Nu pot să înțeleg. Legea sponsorizării este foarte bună, poți da 20% din impozitul pe profit către un ONG. Poli este un ONG și nu orice ONG, ci unul având ca asociați trei instituții publice. Este transparență totală. Operațiunea contabilă pentru sponsorizare este una banală, m-am documentat (…) Numai la Timișoara se întâmplă asta, mi-e foarte greu să înțeleg, în alte locuri unde economia nu merge așa de bine nu se întâmplă (…) peste tot se găsesc investitori. Nu mi-ar plăcea să fie un investitor, dar între a desființa echipa și a o lăsa pe mâna unui singur investitor, prefer varianta a doua”, a mai spus Robu, dând exemplul echipei CFR Cluj, susținută de privați.
Nu este pentru prima dată când primarul Timișoarei face acest apel, însă până acum rugămințile sale au rămas fără răspuns.
Pe de altă parte, Robu se pregătește și el pentru meciul de vineri seara dintre ACS Poli Timișoara și FCSB, unde se așteaptă să vină circa 20.000 de spectatori. În opinia lui, afluența mult peste medie de la acest meci nu se datorează faptului că FCSB are numeroși fani în Timișoara, ci dorinței timișorenilor de a-și susține echipa locală în fața unui adversar dificil.
Citiți principiile noastre de moderare aici!