„În scopul asigurării cadrului necesar desfășurării în condiții optime a procesului electoral, pentru alegerea autorităților administrației publice locale din data de 27 septembrie 2020, Direcția de Evidență a Persoanelor a adaptat programul de lucru cu publicul, astfel încât să rezolve operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate ale persoanelor cu drept de vot”, spune Radu-Bogdan Sperneac, directorul executiv al Direcției de Evidență a Persoanelor Timișoara.
Cererile se pot depune și sâmbăta și duminica, zile în care se pot și ridica actele de identitate. Atenție! E nevoie de programare telefonică. Ghișeele vor fi deschise sâmbăta de la 8 la 16 și duminica de la 7 la ora 21.
„Preluarea cererilor pentru eliberarea actelor de identitate/ stabilirea reședinței se va face numai pe bază de programare telefonică la numărul 0747.777.666”, mai spun cei de la Evidența Populației.
În clădirea din spatele Palatului Poștei pot intra cel mult două persoane în fiecare ghișeu și accesul este permis cu cel mult zece minute înainte de ora programării.
Citiți principiile noastre de moderare aici!